Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسابقات تنیس‌روی میز پبشکسوتان کشور که با حضور ۱۰۰ تنیسور از استان‌های مختلف در قالب ۱۷ تیم از روز پنجشنبه در مجموعه ورزشی المپیک گنبدکاووس آغاز شده بود، عصر جمعه با معرفی تیم‌های برتر و اهدای مدال توسط رییس فدراسیون تنیس روی میز به کار خود پایان داد.

بعد از دو روز رقابت سخت و فشرده در نهایت تیم‌های تجارت جنوب گلستان و هیات پینگ‌پنگ گنبدکاووس عناوین اول و دوم را کسب کردند و تیم‌های چای کوثر تهران و شهید لیاقی گرگان نیز مشترکا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات به صورت آزاد تیمی با حضور تنیسورهای پیشکسوت بالای ۴۰ سال از استان‌های تهران، مازندران، گلستان، خراسان رضوی، اصفهان و کاشان، به مدت دو روز در مجموعه ورزشی المپیک گنبدکاووس برگزار شد.

مجید احتشام‌زاده، رحمت و نعمت عالمیان، منوچهر اسلامی، جلیل محمدزاده و مجتبی امینی از جمله تنیسورهای سابق تیم ملی و مدال‌آوران کشوری و بین‌المللی نیز در این مسابقات حضور داشتند.

به گفته حسین یونسی رییس هیات تنیس روی میز گنبدکاووس ۷۰ ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته تنیس روی میز در این شهرستان فعالیت دارند.

شهرستان گنبدکاووس با بیش از پنج هزار کیلومتر مربع وسعت و ۳۵۰ هزار نفر جمعیت، بزرگترین شهرستان استان گلستان از نظر گستره جغرافیایی محسوب می‌شود؛ این شهرستان افزون بر ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد که در قالب ۳۸ هیأت ورزشی مشغول فعالیت هستند.

برچسب‌ها گنبدکاووس ورزشی فدراسیون تنیس روی میز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس ورزشی فدراسیون تنیس روی میز گنبدکاووس ورزشی فدراسیون تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرهنگ شهرکی رئیس پلیس راه گلستان گفت : محور گنبدکاووس به کلاله از راه‌های پرتردد شرق استان از ساعت چهار و سی دقیقه صبح دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه اوغان و عبور آب از روی پُل، بسته شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و هلال احمر بازگشایی شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس هم با بیان اینکه تردد در این جاده از ساعت پنج صبح امروز از سر گرفته شد ، بر لزوم لایروبی اصولی و عمقی این رودخانه تاکید کرد.

موسی اونق افزود : اداره راهداری گنبدکاووس برای ساخت پُل جدید ۶۲۰ میلیارد ریال از منابع ملی پیش‌بینی و پیمانکار ساخت این پروژه را نیز مشخص کرده است.

اونق ادامه داد : با مساعد شدن شرایط جوی و تجهیزکارگاه توسط پیمانکار عملیات ساخت پل جدید شروع شده و حداقل به ۲ سال زمان نیاز دارد.

 

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس