Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@03:15:20 GMT

گزارش تصویری و ویدئویی فینال کبدی جوانان جهان

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۴۳۰۴

گزارش تصویری و ویدئویی فینال کبدی جوانان جهان

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- تیم کبدی جوانان ایران عنوان قهرمانی نخستین دوره رقابت‌های جهانی در کیش را از آن خود کرد. تاریخ انتشار: 17:58 - 24 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۰۸۹

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، دیدار نهایی رقابت‌های کبدی قهرمانی جوانان جهان در مجموعه ورزشی المپیک کیش، بین تیم کبدی جوانان ایران و کنیا برگزار و در پایان تیم ایران با نتیجه ۴۲ بر ۲۲ به برتری رسید و توانست عنوان قهرمانی نخستین این دوره این مسابقات را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران پیش از این در مرحله گروهی این رقابت‌ها به ترتیب برابر تایلند، ترکمنستان و مالزی به برتری رسید، در یک چهارم نهایی، چین‌تایپه را شکست داد و در نیمه‌نهایی نیز مقابل بنگلادش قاطعانه پیروز و به فینال راه یافته بود.

امیرحسین بسطامی، محمدرضا شادلو، امین قربانی، حیدرعلی اکرامی، میلاد احمدی، وحید رضایی‌مهر، محمدرضا کبودرآهنگی، میلاد جباری، رضا میرباقری، آرش اکبری، امید خجسته، علی اصغر وفایی، احمدرضا عسگری، بازیکنان تیم کبدی جوانان ایران در این رقابت‌ها بودند که با سرمربیگری جواد موسوی‌نسب موفق به ایستادن بر سکوی نخست جهان شدند.

گزارش تصویری اختصاصی خبرگزاری میزان از این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:                   همچنین در زیر فیلم‎هایی از جشن قهرمانی بازیکنان تیم ایران آمده است:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   بیشتر بخوانید: قهرمانی مقتدرانه تیم ایران در کبدی جوانان جهان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کبدی کبدی جوانان جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدیان راهی فینال شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده۴۰۰متر با مانع نازنین فاطمه عیدیان موفق شد با ثبت زمان ۱:۰۰.۰۶ دقیقه ضمن کسب عنوان نخست در گروه خود و در مقدماتی راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع این مسابقات جمعه (۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به سرنوشت استقلال دچار شد/ شمسایی، ناپلئونی به فینال رفت!
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • عیدیان راهی فینال شد
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور