Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه مازندران گفت: بارش برف در ارتفاعات محور کیاسر به‌صورت سنگین بوده و تردد خودروها بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ،با نفوذ سامانه بارشی شاهد کاهش دما، بارش باران و بارش برف در ارتفاعات مازندران هستیم.

باتوجه به پایان هفته و حضور مسافران در این مدت شاهد بارش برف و باران در ارتفاعات استان هستیم که ضرورت دارد رانندگان به هشدارها و توصیه‌ها توجه کنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تمامی نیروهای خدماتی و امدادی با آماده‌سازی تجهیزات و ماشین‌آلات امدادی، آمادگی لازم را برای انجام هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمت‌رسانی دارند.

با توجه به این شرایط جوی کاهش دید ، لغزندگی و اختلال در تردد در محورهای کوهستانی و همچنین احتمال ریزش و رانش،  لازم است رانندگان از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان پر هیز کنند.

مسافران نیز برای بازگشت در مسیر به‌ویژه هنگام شب علاوه بر رعایت نکات ایمنی و کسب اطلاعات از مسیر در محورهای استان تردد کنند.

علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.

وی با اشاره به اینکه در تمام ارتفاعات مازندران شاهد بارش برف خفیف هستیم، افزود: بارش برف در ارتفاعات محور کیاسر به‌صورت سنگین بوده و تردد خودروها بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: باتوجه به شرایط موجود تاکید ما به رانندگان پرهیز از سفرهای غیرضروری و همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ است.

این مسئول با بیان اینکه محدودیت یک‌طرفه شدن محور کندوان هنوز اجرا نشد، اظهار کرد: محدودیت از ساعت 17:30 امروز از شمال به جنوب یک‌طرفه خواهد شد.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی نیز تا ساعت 24 امشب از محور هراز ممنوع است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها

به گزارش خبرآنلاین، همچنین در بسیاری از نقاط در استان‌های نیمه غربی کشور، مرکز و نیمه شمالی کشور بارش‌های خوبی از این موج خواهند داشت و شاهد بارش گسترده باران خواهند بود.

این موج به دلیل ماهیت سودانی که دارد، با بارش‌های سیستماتیک همراه بوده و برخلاف موج قبلی، در اکثر نقاط کشور شاهد بارش‌های یکدست و طولانی مدت تر خواهیم بود.

تداوم باد و باران در کشور

به گزارش مهر، امروز جمعه (۷ اردیبهشت) در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

براین اساس فردا شنبه (۸ اردیبهشت) در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

همچنین برای روز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب شاهد بارش خواهیم بود و دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899690

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد