Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@16:08:25 GMT

میدان سن مارکو ونیز بسته شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۴۴۴۲

میدان تاریخی سن مارکو شهر ونیز به علت بالا آمدن آب بسته شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دولت ایتالیا درپی بالا آمدن آب در این شهر وضع اضطراری اعلام کرد. گفته شده این میزان بالا آمدن سطح آب در نیم قرن اخیر بی سابقه است. به گفته مسئولان شهری، ارتفاع سطح آب به حدود دو متر رسیده و بسیاری از میدان‌های تاریخی این شهر را به زیر آب فرو برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و دیگر مراکز اقتصادی و تجاری به علت بالا آمدن آب به زیر آب فرو رفته و مهد‌های کودک به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی تعطیل شده اند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ونیز سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراس اسرائیلی‌ها از افتتاح غرفه در شصتمین دو سالانه هنر ونیز + فیلم

بیست و چهار هزار هنرمند حاضر در دوسالانه ونیز جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و با تجمعات اعتراضی خود و راه اندازی پاویون نمادین نسل کشی انزجار خود را از اسرائیل و اقداماتش اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شرایط برای تداوم بقای رژیم صهیونیستی در دنیا لحظه به لحظه سخت‌تر می‌شود. در حالی که از آغاز هجوم وحشیانه این رژیم به غزه در جریان طوفان الاقصی، اعتراضات گسترده بسیاری از سوی مردم سراسر دنیا به سیاست‌های جنگ‌طلبانه این رژیم صورت گرفته است، اکنون شاهد بروز سطح دیگری از اعتراضات به موجودیت رژیم صهیونیستی هستیم و این بار، شصتمین دوسالانه هنر ونیز، محمل شکل‌گیری این اعتراضات است.

شصتمین دوسالانه هنر ونیز که به عنوان المپیک هنر‌های تجسمی از آن یاد می‌شود، طی روز‌های اخیر به صورت رسمی گشایش یافته است. با وجود این، غرفه رژیم صهیونیستی به دلیل ترس و وحشت نمایندگان این رژیم از بروز واکنش‌های شدید اعتراضی، افتتاح نشده است و اکنون چند سرباز ایتالیایی تحت تدابیر شدید امنیتی در مقابل آن نگهبانی می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در شصتمین رویداد دو سالانه هنر ونیز پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران با عنوان "بنی‌آدم اعضای یک پیکرند" به نمایش آثار هنرمندانی، چون مصطفی گودرزی، کاظم چلیپا، مرتضی اسدی، عبدالحمید قدیریان و غلامعلی طاهری می‌پردازد که همگی حول محور مظلومیت کودکان غزه خلق شده‌اند.

 


چندی پیش بود که بیش از هشت هزار هنرمند از سراسر جهان با امضای بیانیه‌ای خواستار ممنوعیت حضور رژیم صهیونیستی از حضور در شصتمین دوسالان هنر ونیز شدند. اکنون در مدت زمانی کوتاه، این بیانیه به امضای بیش از ۲۰ هزار هنرمند از اقصی‌نقاط دنیا رسیده و عرصه را برای کوچک‌ترین بروز و ظهور رژیم صهیونیستی در دوسالانه ونیز ۲۰۲۴ به شدت تنگ کرده است.

جالب آنکه نمایندگان رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای که در ورودی پاویون آن‌ها در منطقه جیاردینی نصب شده است، اعلام کرده‌اند که تا زمان برقراری کامل آتش‌بس و آزادی گروگان‌های‌شان از گشایش غرفه رژیم در شصتمین دوسالانه هنر ونیز، امتناع خواهند کرد. صدور چنین بیانیه‌ای نشان می‌دهد که گستره اعتراضات به سیاست‌های رژیم صهیونیستی تا چه سان به درون اهالی این رژیم نفوذ کرده و مشروعیت پوشالی صهیونیست‌ها را حتی در میان مردم خود نیز با بحران‌های جدی روبه‌رو ساخته است.

 


در همین راستا، امیر عبدالحسینی کیوریتور (نمایشگاه‌گردان) ارشد غرفه رسمی جمهوری اسلامی ایران که این روز‌ها برای ساماندهی به پاویون کشورمان در شهر ونیز به سر می‌برد، به عنوان شاهدی عینی درباره بسته بودن غرفه رژیم صهیونیستی اظهار کرده که یکی از نکات پررنگ و خبرساز دوسالانه شصتم، تعطیلی غرفه اسرائیل است. طبق مشاهدات این هنرمند، هم‌اینک چند سرباز ایتالیایی در مقابل پاویون تعطیل اسرائیل نگهبانی می‌دهند و تنها یک ویدیوآرت در داخل غرفه رژیم صهیونیستی پخش می‌شود که صرفا از بیرون قابل مشاهده است.

بروز این وضعیت بحرانی برای رژیم صهیونیستی، آن هم در شصتمین دوسالانه هنر ونیز که مهم‌ترین آوردگاه هنر‌های تجسمی در دنیا محسوب می‌شود، عمق فاجعه و انزوای مطلق و فزاینده رژیم صهیونیستی در رویداد بسیار مهمی، چون دوسالانه هنر ونیز را نشان می‌دهد.

به هر روی انزوای رژیم صهیونیستی در رویدادی با مختصات ونیز، اتفاقی به غایت مثبت و خوشایند است که باید آن را به فال نیک گرفت و برای تعمیم و تداوم آن در دیگر رویداد‌های مهم فرهنگی و هنری جهان کوشید؛ چراکه این امر می‌تواند تا حدی افسار این رژیم را بکشد و محو او از صحنه روزگار را تسریع سازد.

دیگر خبرها

  • هراس اسرائیلی‌ها از افتتاح غرفه در شصتمین دو سالانه هنر ونیز + فیلم
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • برگردید تا غرق نشوید
  • (ویدئو) زواره اصفهان ونیز شد!
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • افتتاح سایت غرفه ایران در بینال ونیز