Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@03:16:13 GMT

۵اپلیکیشن قاتل باتری آیفون

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۴۵۴۷

۵اپلیکیشن قاتل باتری آیفون

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، به تازگی فاکس نیوز گزارش جدیدی را منتشر کرده که در آن کارشناسان فعال در حوزه فناوری به معرفی پنج اپلیکیشن معروف و محبوب جهان که به میزان قابل توجهی از شارژدهی باتری گوشی های آیفون می کاهند، پرداخته‌اند.

در فهرست زیر، پنج اپلیکیشن که به عقیده این کارشناسان، قاتل باتری گوشی‌های آیفون نام گرفته اند، معرفی شده که به شرح زیر است:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیس‌بوک

فیس‌بوک که بزرگترین پلتفرم شبکه اجتماعی در جهان را در اختیار دارد، به نظر می رسد که متهم ردیف اول افت شدید شارژدهی باتری گوشی‌های آیفون است.

یکی از کارهایی که کاربران آیفون به منظور جلوگیری از مصرف باتری بیش از اندازه آن می توانند کنند، آن است که به تنظیمات اپلیکیشن فیس بوک رفته و دانلود خودکار و اتوماتیک ویدیو را غیرفعال کنند.همچنین آنها می توانند با غیرفعال سازی لوکیشن و احیای اپلیکیشن های پس زمینه، جلوی مصرف بی‌رویه باتری در گوشی خود را بگیرند.

۲. گوگل‌مپ

با اینکه اپلیکیشن نقشه گوگل موسوم به  گوگل مپ، یک برنامه کاربردی و مفید برای کاربران گوشی های هوشمند به شمار می رود اما نتایج تحقیقات و بررسی های جدید نشان می دهد که شارژدهی گوشی های آیفون را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

یکی از راهکارهای موثر در کاهش مصرف باتری توسط گوگل مپ آن است که کاربران تنها به هنگام لود کردن نقشه مکان موردنظر خود، لوکیشن یا موقعیت یاب () گوشی را روشن کنند و بلافاصله آن را خاموش کنند.

۳. اسنپ‌چت

اسنپ چت یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان و عکاسی است که در سال های اخیر در میان جوانان و نوجوانان محبوبیت فراوانی یافته است.

به گفته کارشناسان فعال در حوزه فناوری، یکی از راهکارهای کاهش مصرف بی رویه باتری توسط اپلیکیشن اسنپ چت آن است که کاربران به بخش تنظیمات رفته و در قسمت See My Location حالت روح (Ghost Mode) را انتخاب کنند.  

۴. فیس‌بوک مسنجر

کاربران نسخه iOS پیام رسان اختصاصی فیس بوک مسنجر نیز باید توجه داشته باشند که بخش زیادی از کاهش شارژدهی گوشی آنها مربوط به استفاده از این پیام رسان محبوب و آب رنگ است. بدون شک ، یکی از بدیهی ترین راهکارها استفاده از جایگزین های مناسب و یا دانلود نسخه لایت آن (Messenger Lite.) است.

۵. واتس‌اپ

واتس‌اپ به عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان، به تازگی با چالش جدیدی روبرو شده است و آن نیز مصرف بالای باتری و کاهش شارژدهی گوشی های هوشمند است. به تازگی اخبار و گزارش های متعددی در خصوص مصرف بی رویه باتری توسط اپلیکیشن واتس اپ در گوشی های اندرویدی منتشر شده بود که حالا با در کنار هم گذاشتن این دو خبر، می توان نتیجه گیری کرد که این پیام رسان محبوب به طور کلی، تاثیر و نقش زیادی در کاهش میزان شارژدهی گوشی های هوشمند دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فناوری جهان باتری شبکه اجتماعی فیس بوک گوگل گوشی های هوشمند عکاسی جوانان و نوجوانان آیفون باتری گوشی باتری موبایل اپلیکشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، پایگاه خبری استریت تایمز گزارش داد که ارتش کره جنوبی استفاده از گوشی تلفن همراه آیفون را برای پرسنل نظامی این کشور ممنوع و دلیل آن را عدم انطباق دستگاه‌های آیفون با محدودیت‌های مشخص شده در سند امنیت دفاع ملی ارتش این کشور برای کنترل دستگاه‌های تلفن همراه و نشت اطلاعات حساس از طریق ضبط صدا اعلام کرده است.

استریت تایمز این خبر را به نقل از گروهی از افسران ارتش بدون ذکر مشخصات‌ آنها نقل کرده است.

این رسانه مدعی است که تصمیم برای ممنوعیت آیفون در ارتش از جلسات مشترکی گرفته شده که توسط ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی برگزار شده است.

همچنین پایگاه خبری the defense post که اخبار حوزه‌های نظامی و فناوری را منتشر می‌کند، با ذکر این خبر اعلام کرد اگر این ممنوعیت در همعه واحدهای نظامی اجرا شود، حدود ۵۰۰ هزار پرسنل ارتش کره جنوبی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

در سند منتشره توسط استریت تایمز، علاوه بر ممنوعیت استفاده از گوشی‌های آیفون آمریکایی در ارتباطات رسمی، هرگونه استفاده از آیفون در ارتباطات غیررسمی مانند تماس‌های تلفنی خصوصی در داخل ساختمان‌های نظامی هم ممنوع شده است.

استریت تایمز آورده است: این ممنوعیت بطور آزمایشی در شهر گیریونگ برای نیروهای ارتش در حال اجرا است و احتمالا همه واحدهای دیگر در سراسر کره جنوبی را شامل می‌شود و علاوه بر تلفن همراه، ساعت‌های هوشمند هم ممنوع می‌شود.

اجرای آزمایشی این طرح در گیریونگ به‌دلیل اهمیت بالای این شهر در وجود ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی در آن با حدود ۱۰ هزار پرسنل است.

استریت تایمز به‌ نقل از منابع خود تصریح کرده است، گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید از جمله شرکت سامسونگ، از این ممنوعیت مستثنی خواهند شد و در این سند به صراحت آمده است که «آوردن آیفون‌ها کاملاً ممنوع خواهد بود».

وزارت دفاع ملی کره برنامه امنیتی برای کنترل دستگاه‌های تلفن همراه در مراکز نظامی را در آگوست ۲۰۱۳ برای کاهش خطر نشت اطلاعات معرفی کرد و دستور استفاده از این برنامه امنیتی در مراکز نظامی از سال ۲۰۲۱ برای همه پرسنل تمدید شد.

دیگر خبرها

  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون
  • آیا آیفون 15 ضد آب است؟ تست ضد آب بودن آن
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است