Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@23:51:22 GMT

کمک مالی امیر قلعه نویی به باشگاه ملوان بندرانزلی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۴۷۳۶

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی یکی از پر افتخار ترین مربیان فوتبال باشگاهی ایران که سابقه مربیگری در تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را نیز در کارنامه دارد در یک اقدام جالب به تیم فوتبال ملوان بندرانزلی کمک مالی نمود. او از طریق یکی از دوستانش حمایت مالی قابل توجهی از باشگاه ملوان انجام داد.

قلعه نویی پیش از این نیز بارها و بارها از تیم ملوان حمایت کرده  بود و ضمن بخشش مطالبات مالی خود در یک اقدام تحسین برانگیز یک کانکس پزشکی برای زمین تمرین ملوان خریداری نموده بود که هم اکنون نیز تیم ملوان از آن بهره برداری می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر قلعه نویی در مقطعی کوتاه هدایت ملوان را برعهده داشت و نزد هواداران این تیم محبوبیت خاصی دارد.

ملوان اکنون در بدترین شرایط تاریخی خود قرار گرفته و با 5 امتیاز در رده یکی مانده به آخر جدول است. این تیم فردا در هفته سیزدهم لیگ یک به مصاف تیم نیروی زمینی خواهد رفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امیر قلعه نویی سپاهان اصفهان ملوان بندرانزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

تصور می‌شد با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و تفکیک مالکیت دو باشگاه، استقلال و پرسپولیس به راحتی مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، اما حالا خبر رسیده این دو باشگاه در راستای فیر پلی مالی باید رضایت مالی اعضای تیم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهند.

بر اساس قانون فیر پلی مالی از این پس یکی از شرایط حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ارایه برگه تسویه حساب مالی با بازیکنان و دیگر اعضای تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا است و اگر این مجوز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه نشود، تیم‌ها حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس با حضور در رده اول و دوم جدول لیگ برتر شانس اول حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند.

فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ۲۶ شهریور آغاز می‌شود و سهمیه ایران در این مسابقات ۲.۵ تیم است. تیم‌های اول و دوم لیگ برتر مستقیم به این مسابقات راه پیدا خواهند کرد و قهرمان جام حذفی هم راهی پلی آف می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد