Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@19:31:09 GMT

رزمایش الی بیت المقدس در کرمان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۴۷۸۴

رزمایش الی بیت المقدس در کرمان برگزار شد

همزمان با سالروز میلاد پیامبر اسلام(ص) رزمایش الی بیت‌المقدس به مدت دو روز در کرمان برگزار شد. ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ محمدعلی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس همزمان با سالروز میلاد رسول اکرم(ص) در روزهای 23 و 24 آبان‌ماه در کرمان اظهار داشت: این رزمایش به مدت دو روز و به استعداد شش گردان توسط دو ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) و حضرت امیرالمومنین(ع) شهرستان کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه در این رزمایش دو گردان بیت‌المقدس برادران از هر ناحیه مقاومت بسیج حضور داشتند افزود: در مجموع چهار گردان بیت‌المقدس از دو ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرمان و دو گردان کوثر یک گردان از هر ناحیه در این رزمایش حضور داشتند.

فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع) شهرستان کرمان بیان کرد: گردان‌های خواهران در این رزمایش، تمرین امداد و نجات و گردان‌های بیت‌المقدس دو موضوع امداد و نجات و تمرینات تاکتیکی و دفاعی رزمایش را در برنامه داشتند.

مرحله نخست رزمایش «الی بیت‌المقدس» در اصفهان به روایت تصویراصفهان| نمایش اقتدار بسیجیان شاهین‌شهری در رزمایش «الی بیت‌المقدس»جزئیات رزمایش «الی بیت‌المقدس» در کاشان
وی با بیان اینکه شعار و راهبرد رزمایش امسال «40 سال مردم‌یاری، خدمت و امنیت» بود افزود: در حاشیه برگزاری این رزمایش علاوه بر تمرین آموزش‌هایی که بسیجیان در طول سال دیده بودند، برنامه‌های متنوع و متعددی فرهنگی، مذهبی، اخلاقی، اعتقادی و بصیرت‌افزایی نیز برگزار شد.

نظری با اشاره به اینکه اجرای دو طرح محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی همزمان با تمرین تاکتیکی در این رزمایش انجام شده است گفت: دو طرح محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و کم‌برخوردار کرمان چون مناطق و شهرک‌های حاشیه‌ای شهر همزمان با این رزمایش برگزار شده و اقداماتی چون ساخت سرویس بهداشتی خانه‌های محرومین را در برنامه داشتند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این رزمایش گفت: تمرین آموزش‌هایی که در طول سال دیده بودند را در میدان عمل انجام دادند که بالاترین توان و آمادگی رزم بسیجیان و حضور مردم در حوزه خدمت‌رسانی، مردم‌یاری و امنیت بود و مردم در قالب سازمان‌ها و ساختارهای گردانی نشان دادند که آماده هرگونه جانفشانی هستند.

فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع) شهرستان کرمان با بیان اینکه این مرحله اول رزمایش است که به صورت میدانی صحرای و همراه با آتش و تمرین برگزار شد افزود: مرحله دوم رزمایش پنجم آذرماه با حضور و تجمع بسیجیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7860/P/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی

- تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار برابر سپاهان، امروز به تمرین و ریکاوری پرداخت.

به گزارش مشرق، سرخپوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کارگاه اموزشی هنرمند ایرانی در قزاقستان
  • قابی زیبا از تمرین امروز استقلال؛ دختر بچه بامزه آبی + عکس
  • حضور هواداران در تمرین استقلال و تشویق چند پیشکسوت
  • آیین تجلیل از جانبازان تیپ ۵۵ هوابرد
  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی برگزار خواهد شد
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود