Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختلاف فن نیستلروی با سرمربی و هم تیمی‌هایش، در نهایت به جدایی او از اولدترافورد منجر شد. 

طرفداری- لوئیس ساها می‌گوید رود فن نیستلروی یکبار باعث گریه کردن کریستیانو رونالدو شده است.

به گزارش سایت گل، زمانی که رونالدو به عنوان جوانی 18 ساله به منچستریونایتد آمد، فن نیستلروی مهاجم اصلی باشگاه محسوب می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودخواهی CR7 در آن دوران چیزی نبود که مهاجم هلندی باشگاه آن را بپسندد. ساها در مصاحبه‌ای با فور فور تو خاطره جالبی تعریف کرده است.

رود آنقدر اعتماد به نفس داشت که تمامی پاس‌ها را می‌خواست. گاهی برای سرمربی سخت بود که به طور همزمان با پیشرفت کریستیانو رونالدو و وین رونی کنار بیاید. آیا رود، رونالدو را به گریه انداخت؟ بله داستان‌هایی در این رابطه وجود داشت چون وقتی پدر کریستیانو درگذشت، آن‌ها با هم بحث کردند و خلاصه این زمان درستی نبود. چنین اتفاقاتی پیش می‌آید ولی اطمینان دارم رود بابت برخی از حرف‌هایی که زد پشیمان است. کریستیانو یک جانور بود. نمی‌دانم آیا می‌توان گفت که انسان بود یا نه!‌ از 18-19 سالگی مشخص بود این پسر عادی نیست. بازیکنانی که مهارت‌های بالایی دارند، می‌دانند که باید بیشتر از همه تلاش کرد، نه این که فقط به استعداد بسنده کرد. بهترین تنیسورها بهتر به توپ ضربه نمی‌زنند یا تکنیک بهتری ندارند؛ نه، بیشتر از همه تلاش می‌کنند و این کاری است که کریستیانو انجام داد.

گفته می‌شد بازی دادن به لوئیس ساها به جای فن نیستلروی در فینال سال 2006 لیگ کاپ مقابل ویگان، استارت جدایی مهاجم تیم ملی هلند از شیاطین سرخ را زده است ولی ساها می‌گوید مشکلی با این بازیکن نداشته است.

همیشه رفتار واقعا خوبی با من داشت؛ شاید با تصمیم مربی مشکل داشت اما با من، هرگز. او به گلزنی وسواس داشت و من به این تصمیم احترام می‌گذارم. می‌دانم برخی می‌گویند من باعث جدایی او شدم ولی این کاملا چرند است. او بازیکن خوبی بود و فقط با سرمربی مشکل داشت. شاید از نظر سرمربی برای بازی کردن به جای او به اندازه کافی خوب بودم ولی اما می‌توانستم در کنار او هم بازی کنم.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد

ساموئل لاکهرست در واکنش به عملکرد منچستریونایتد مقابل کاونتری نوشته بود: اریک تن هاخ همین الان باید برود. 

طرفداری | سرمربی منچستریونایتد از این که نحوه صعود این تیم به فینال جام حذفی توسط برخی رسانه‌ها به عنوان «شرم‌آور» یاد شده، آزرده‌خاطر است. 

به گزارش تلگراف؛ در نشست خبری پس از بازی با شفیلدیونایتد، اریک تن هاخ از پاسخ به بعضی از خبرنگاران منتقد خودداری کرد. مرد هلندی واکنش‌ها به از دست دادن برتری 3-0 مقابل کاونتری را «تحقیرآمیز» توصیف کرده بود. تن هاخ احساس می‌کند برخی از نظرات و گزارش‌ها در مورد آینده او به عنوان سرمربی یونایتد از خط قرمز گذشته و به او بی احترامی شده است. در نشست‌های پس از بازی، خبرنگاران با علامت به مدیر رسانه‌ای سوال خودشان را مطرح می‌کنند. تن هاخ از پرسش تعدادی از خبرنگاران که دستاوردهای او را زیر سوال برده بودند جلوگیری کرد. در ماه دسامبر نیز با تصمیم او خبرنگاران منچستر ایونینگ نیوز، اسکای، میرر و ای‌اس‌پی‌ان از نشست خبری منچستریونایتد کنار گذاشته شده بودند. 

اریک تن هاخ که یک فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد، تضمینی برای ادامه همکاری دریافت نکرده است. سر جیم رتکلیف و تیم مدیریتی او در حال ارزیابی وضعیت سرمربی هلندی هستند. منچستریونایتد شب گذشته با وجود دو بار عقب افتادن مقابل شفیلدیونایتد، با گل‌های برونو فرناندز و راسموس هویلوند به مسیر پیروزی بازگشت. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا