Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:01:08 GMT

آیین‌های ملی کشور زنده نگه داشته شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۵۱۳۱

آیین‌های ملی کشور زنده نگه داشته شود

غلامرضا کاتب عصر جمعه در آیین پایانی ششمین دوره جشنواره ملی اقوام و عشایر ایرانی که به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت در موزه علم و صنعت شهرستان گرمسار استان سمنان برگزار شد، افزود: همان‌گونه که آیین مذهبی با انسجام و وحدت رویه در ایران اسلامی برگزار می‌شود، آیین ملی نیز باید با در جامعه زنده باشد و قدر این نعمت را دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استقبال مطلوب مردم از جشنواره اقوام ایرانی، بیان کرد: حضور پرشور مردم تا ساعات پایانی شب در این جشنواره ، نشان از علاقه ملت به آیین، سنت و فرهنگ دیرینه برخاسته از تمدن ایران اسلامی دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسوولان استانی در کنار یکدیگر می‌توانند خدمتگذار خوبی برای مردم باشند و انسجام و همدلی آنان سبب پیشبرد اهداف می‌شود.

وی به ضرورت توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاها تاکید کرده و تصریح نمود : تمام روستاهای شهرستان گرمسار تا پایان سال دارای خانه ورزش و مجهز به امکانات و تجهیزات ورزشی می‌شود.

کاتب با بیان اینکه گرمسار مستعد  جذب تورهای گردشگری داخلی است، خاطرنشان کرد: فرودگاه این شهرستان مجوز پروازهای تفریحی را دارد و این مساله یک شاخصه برای جذب تورهای گردشگری داخلی است.

وی تاکید کرد: اتصال گرمسار به مترو تهران، سبب سرریز پردشپران به این شهرستان می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شهرداری نسبت به احداث دریاچه مصنوعی در پارک جنگلی این شهرستان اهتمام ورزد و تا پایان سال این مجوعه گردشگری به بهره‌برداری برسد.

ششمین دوره جشنواره ملی اقوام و عشایر ایرانی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت شامگاه جمعه در موزه علم و صنعت شهرستان گرمسار استان سمنان با معرفی تیم‌های برتر در سه بخش، بازی‌های بومی و محلی، آیینی و عشایری پایان یافت.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی شهرداری جشنواره ملی سمنان گرمسار هفته وحدت غلامرضا کاتب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شهرداری جشنواره ملی سمنان گرمسار هفته وحدت غلامرضا کاتب مجلس شورای اسلامی شهرداری جشنواره ملی سمنان گرمسار هفته وحدت غلامرضا کاتب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است

ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت و همگرایی جامعه اهل سنت و تشیع است که این مهم در آینده هم تقویت خواهد شد.

احسان کامرانی امروز (هشتم اردیبهشت ماه)، در آئین تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی استان هرمزگان که در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به نقش وحدت در ایجاد تمدن نوین اسلامی، عنوان کرد: استان هرمزگان از دیرباز تاکنون شاهد وحدت بی‌نظیری میان برادران اهل سنت و تشیع است‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تمدن نوین اسلامی را افتخاری برای مسلمانان دانست و اظهار کرد: مسلمانان تا قرن ششم و هفتم در جهان سرآمد و دارای تمدن نوینی بودند که ریشه اصلی آن موفقیت وحدت بود.

وی تاکید کرد: وحدت فقط این نیست که بر زبان جاری شود بلکه این جلسات و همایش‌ها و مناظراتی که برگزار می‌شود را می‌توان در راستای تقویت وحدت خلاصه کرد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس