Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خسروی گفت: رکود غیرتورمی در بازار مسکن تا ابتدای سال آینده ادامه خواهد داشت و همین امر موجب می‌شود تا فروشندگان از سود بیشتر برای فروش بکاهند و قیمت‌ها در این بازار آرام شود. تاریخ انتشار: 20:30 - 24 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۵۴۱ مصطفی قلی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، درباره شرایط بازار مسکن در ماه‌های پایانی سال اظهار کرد: التهابات در بازار مسکن طی چند ماه اخیر کمتر شده و شاهد عقب نشینی سرمایه گذاران در بخش مسکن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پیش بینی می‌شود در سال آینده شرایط رکود غیرتورمی در بازار مسکن حاکم باشد و این امر برای خریداران واقعی مسکن از اهمیت بسزایی برخوردار است و همزمان با نزدیک شدن به پایان سال شرایط خرید مسکن برای متقاضایان واقعی فراهم می‌شود.
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به اینکه قیمت‌ها در بازار مسکن به نرخ‌های واقعی خود نزدیک‌تر می‌شوند، گفت: با توجه به جهش نجومی قیمت‌ها در یک سال گذشته و رکود شدید در بازار، هم اکنون در برخی از مناطق شاهد ریزش قیمتی ۳۵ تا ۴۰ درصدی مسکن خواهد بود.

خسروی یادآوری کرد: روند رکود غیرتورمی در بازار مسکن تا ابتدای سال آینده ادامه خواهد داشت و همین امر موجب می‌شود تا فروشندگان از سود بیشتر برای فروش بکاهند و قیمت‌ها در این بازار آرام شود.
وی مطرح کرد: در نیمه دوم امسال نه تنها در بخش اجاره بلکه در خرید و فروش واحد‌های کوچک متراژ و بزرگ متراژ در برخی از مناطق بین ۲۵ تا ۳۰ درصد کاهش قیمت مشاهده خواهد شد.   بیشتر بخوانید: ثبت نام طرح ملی مسکن در تمامی استان‌ها تا پایان آذر ماه انجام می‌شود
رئیس اتحادیه مشاوران املاک درباره شرایط بازار اجاره بها نیز اظهار کرد: در تابستان امسال  قیمت‌های اجاره ۳۰ درصد افزایش یافت و حال با توجه به آرامش بازار مسکن در نیمه دوم سال شاهد کاهش نرخ‌های اجاره تا ۱۵ درصد هستیم.
خسروی در پایان گفت: در نیمه دوم سال گذشته بازار اجاره بها به دلیل نبود تقاضا تا حدودی آرام‌تر و قیمت‌ها نزولی‌تر شد، اما امسال به نظر می‌رسد که در شهر‌های بزرگ نرخ‌های اجاره بسیار ارزان‌تر و بازار برای مستأجران بهتر خواهد شد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازار مسکن قیمت مسکن قیمت مسکن در سال آینده بازار مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بورس تا کی ادامه خواهد داشت؟

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

قیمت یورو به کانال بالاتر صعود کرد

 ریزش بورس تا کی ادامه خواهد داشت؟

 

اخبار مهم بورس فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت| از افزایش نرخ دو نماد تا خبر‌های مهم مالیاتی

 

طلا و خودرو و مسکن مشمول مالیات می شود؟ | چه کسانی باید مالیات بدهند؟

 

دلایل ریزش بورس از نظر کارشناس بازار سرمایه

 

کدام نماد‌ها ورود پول حقیقی داشتند؟

 

قیمت خودرو ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ + عکس

 

سنگین ترین صفوف خرید برای این نمادها در روز قرمزپوشی بورس

 

مستاجران بخوانند

 

       

دیگر خبرها

  • راه بازار اجاره از بازار مسکن جدا شد / آمارهای نگران‌کننده برای مستاجران
  • آخرین وضعیت بازار مسکن تهران در فروردین ۱۴۰۳+ اینفوگرافیک
  • ابزارهای قانونی برخورد با اخلالگران بازار مسکن تدوین شد
  • ریزش بورس تا کی ادامه خواهد داشت؟
  • کف و سقف قیمت مسکن و اجاره تعیین می‌شود
  • قیمت اجاره آپارتمان در منطقه ۱ و ۳ تهران
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز