Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال رایکا بابل در ادامه روند به رشد خودش موفق شد تیم فوتبال قشقایی شیراز را در خانه شکست دهد. ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، در نخستین دیدار از هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم رایکا بابل و قشقایی شیراز در حالی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را به دست آورده بودند و قصد داشتند که با گرفتن نتیجه در این دیدار همچنان روند خوبشان را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار که در ورزشگاه شهدای هفت تیر شهرستان بابل برگزار شد شاگردان هادی شکوری سرمربی موفق این تیم ابتدا در دقیقه 25 توسط امیر حسین یحیی‌زاده توانست دروازه قشقایی را باز کند اما بلافاصله این گل توسط رضا فیروززاده پاسخ داده شد. این پایان کار نبود و مهرداد حیدری مهاجم رایکا توانست در آخرین دقایق نیمه اول از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر برساند  تا نیمه اول با برتری رایکا به پایان برسد.

لیگ دسته یک فوتبال| صدر نشینی گل ریحان با پیروزی در برابر سپیدرود رود در رشتلیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران| برتری گل ریحان البرز در مقابل سپیدرود رشتلیگ دسته یک فوتبال| تساوی گل ریحان مقابل نود ارومیه در ورزشگاه انقلاب کرج

در نیمه دوم قشقایی با توجه به اینکه چیزی برای از دست دادن نداشت سر تا پا روی دروازه رایکا حمله‌ور شد، اما اکبر آفاقی مهاجم آذری زبان و سابق فصل گذشته نفت مسجد سلیمان در دقایق پایانی بازی در یک ضد حمله توانست گل سوم رایکا را وارد دروازه قشقایی کند و در ادامه گل دقیقه 92 قشقایی هم نتوانست مانع از پیروزی با ارزش رایکا بابل شود تا بابلی‌ها در یک دیدار خانگی بازی

با احتساب این پیروزی رایکا از سه بازی اخیر خود صاحب هفت امتیاز شد و با 11 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول جای گرفت و تیم فوتبال قشقایی شیزار  پس از کسب دو پیروزی با ارزش این بار شکست خورد تا با 12 امتیاز، یک پله بالاتر از نماینده بابل و در رده 12 جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/ 685/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!

مس رفسنجان و پیکان در چهارچوب جام حذفی به مصاف هم رفتند.

طرفداری | مس رفسنجان به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد.

مس رفسنجان در چهارچوب جام حذفی برابر پیکان قرار گرفت و در دیداری جذاب موفق به شکست این تیم شد.

ابتدا جلال الدین محمدی در دقیقه ۳۲ دروازه پیکان را باز کرد و ابوالفضل زمانی در دقیقه ۴۸ کار را به تساوی کشاند.

این دیدار سراسر موقعیت خطرناک بود اما دروازه‌بان جوان پیکان باعث شد این دیدار بیش از این گل نداشته باشد.

محمدرضا دیناروند ۲۱ ساله با بیش از ۱۰ مهار که نیمی از آن موقعیت صد‌ در صد گلزنی بود سر راه رفسنجانی‌ها شد تا عنایتی دروازه‌بان جدیدی را به فوتبال ایران معرفی کرده باشد.

نکته جالب دیگر میانگین سنی پیکان در این دیدار بود که کمتر از ۲۲ سال ثبت شد.

درنهایت کار به ضربات پنالتی کشیده شد و شاگردان نویدکیا راهی مرحله بعد شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • آخرین جزئیات سیل کم‌سابقه در یزد
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • آخرین جزئیات سیل در یزد | بارش بی سابقه باران در تفت ‌؛ آخرین شرایط در یزد چگونه است؟
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد