Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-08@23:26:22 GMT

اظهارنظر جنجالی گرت بیل درباره رئال‌مادرید

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۵۶۸۸

اظهارنظر جنجالی گرت بیل درباره رئال‌مادرید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این روزها دیگر همه در همه جای دنیا از اختلاف بین گرت بیل و مسئولان باشگاه رئال مادرید و زیدان خبر دارند. وضعیت بین بیل و رئالی ها انقدر تیره و تار شده بود که حتی در ابتدای فصل حرف هایی در خصوص رفتن او به چین مطرح شده بود. در نهایت اما بیل در مادرید ماند و هرچند کم اما برای این تیم بازی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی چندی پیش گرت بیل در زمان شروع یکی از بازی های رئال از در دست گرفتن لوگوی تیمش امتناع کرد و با چنین اتفاقی هیاهوی زیادی به پا شد. حالا امروز و در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم ملی ولز، گرت بیل صحبت هایی مطرح کرده که شاید رابطه او با رئالی ها را سردتر کند. بیل در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم ملی کشورش گفته که بازی کردن برای تیم ملی ولز بیش از بازی کردن برای رئال مادرید برای او لذت بخش است.

43257

کد خبر 1321545

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رئال مادرید فوتبال اروپا لالیگا سهمیه بندی بنزین تیم ملی فوتبال ایران بنزین پمپ بنزین ایالات متحده آمریکا حسن روحانی انتخابی جام جهانی 2022 دونالد ترامپ بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان انتقال امباپه به رئال لو رفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم لوئیز انریکه با دو شکست متوالی مقابل دورتموند از نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و فرصت حضور در فینال را از دست داد. در حقیقت امباپه برای هفتمین سال متوالی در پاریس، از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و فرصت کسب جام را از دست داد.

ایبای در این فصل در کانال یوتیوب خود، تصاویری زنده از خودش در حال تماشای بازیهای رئال مادرید منتشر کرده است. او شب گذشته نیز به تماشای بازی پی اس جی و دورتموند پرداخت و البته ادعای جابی را در پایان بازی مطرح کرد.

ایبای شب گذشته در توییت هایش در مورد بازی پی اس جی و دورتموند نوشت:" امباپه همین حالا (به رئال مادرید) بیا. حالا می توانی انتقالت را اعلام کنی." وی کمی بعد هم در صفحه توییترش نوشت:" پنجشنبه انتقال کیلیان امباپه اعلام خواهد شد."

امباپه کمتر از دو ماه دیگر با پی اس جی قرارداد دارد و بر اساس قانون، آزادانه می تواند با سایر باشگاه ها مذاکره کند. رئال مادرید در نظر دارد که پس از انتظاری هفت ساله، این بازیکن را به خدمت بگیرد و به نظر می رسد که حالا که پی اس جی از چمپیونزلیگ حذف شده و احتمالی در مورد تقابلش با رئال مادرید وجود ندارد، محدودیتی برای انتقال او وجود ندارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904413

دیگر خبرها

  • خوسلو: این بازی از رویاهایم هم زیباتر بود
  • خلاصه بازی رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • احساساتی شدن خوسلو پس از سوت پایان بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ / فیلم
  • رئال مادرید به سوی پانزدهمین جام/دست نیفتادنی‌تر از همیشه
  • زمان انتقال امباپه به رئال لو رفت
  • گزارش زنده: رئال مادرید 0-0 بایرن
  • شعار توهین آمیز هواداران رئال مادرید علیه لیونل مسی؛ جنگ روانی در آستانه نبرد بزرگ
  • فن‌نیستلروی: به شوق بازی در جام‌جهانی از رئال مادرید رفتم
  • جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!