Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ایتالیا امیدوار است روند گلزنی مهاجمان تیمش در مسابقات یورو 2020 نیز ادامه دار باشد.

طرفداری- بازی ایتالیا و بوسنی در هفته نهم مقدماتی یورو 2020 با پیروزی 3-0 شاگردان روبرتو مانچینی خاتمه یافت تا ایتالیا برای اولین بار در تاریخ در ده دیدار متوالی به پیروزی برسد. روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا پس از این پیروزی به رای اسپورت گفت:

بسیار خوشحالم که از رکورد اسطوره بزرگی چون ویتوریو پوتزو عبور کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او کسی بود که دو جام جهانی و در مجموع پنج جام بین المللی را با ایتالیا کسب کرد. بازی برابر بوسنی بسیار عالی بود. آن‌ها تیم مستحکمی بودند اما ما توانستیم بازی خود را در مسیر دلخواه‌مان پیش ببریم.

ایتالیا دو سال پیش در چنین روزهایی از راهیابی به جام جهانی 2018 ناکام ماند اما حالا دوباره در حال تبدیل شدن به یک تیم مدعی است. مانچینی در این خصوص افزود:

فوتبال همین است. گاهی نتایجی غیرمنتظره برای تیم رقم می‌خورد، حتی اگر شایسته آن نتیجه نباشد. بچه‌ها خیلی خوب کار کردند و حالا اوضاع خوب پیش می‌رود. اینسینیه؟ همه خوب بازی کردند. مگر می‌شود بدون این که همه خوب بازی کنند، در زمین حریف 3-0 پیروز شد؟ تونالی خیلی خوب بازی کرد. او دقیقا مثل وراتی نیست اما ویژگی‌هایی شبیه به او دارد. بلوتی؟ امیدوارم روند گلزنی مهاجمان ما در یورو هم ادامه دار باشد. تنها عیب تیم این بود که در آخر بازی، خیلی عقب نشستیم. گاهی اوقات وقتی که نتیجه بازی به سود ماست، این شانس را به حریف می‌دهیم که به بازی بازگردد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوسلو: به اندازه روزی که بچه‌هایم به دنیا آمدند، خوشحالم!

خوسلو احتمالا بهترین شب دوران حرفه‌ای خود را پشت سر گذاشت

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۱-۲ بایرن مونیخ را شکست داد و با برتری ۴-۳ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، جواز حضور در فینال ومبلی را کسب کرد. 

رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ؛ تولد یک قهرمان در باشگاه معجزه‌ها

هرچند پس از پایان بازی، وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد اما این خوسلو بود که هر دو گل کهکشانی‌ها را به ثمر رساند و زمینه‌ساز پیروزی بزرگ تیمش در سانتیاگو برنابئو شد. خوسلو پس از پایان بازی با اسکای مصاحبه کرد که شرح گفته‌های او را می‌خوانید: 

از اینکه جایزه بهترین بازیکن زمین به تو داده نشد، ناراحت نیستی؟

اصلا اهمیت نمی‌دهم!

 از این پیروزی چه حسی داری؟

امشب به اندازه روزی که بچه‌هایم به دنیا آمدند خوشحالم. اتفاقات بازی امشب از رویاهای من هم بهتر بودند. شب‌های این‌چنینی را حتی در خواب هم نمی توانید ببینید.

داستان شگفت‌انگیز خوسلو؛ هواداری که فرشته نجات رئال مادرید شد! / عکس 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • خوسلو: به اندازه روزی که بچه‌هایم به دنیا آمدند، خوشحالم!
  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • یونایتد با تن‌هاخ یک رکورد ناامید کننده جدید ثبت کرد
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از پیروزی مهم
  • رکورد استقلال در آزادی دست نیافتنی‌تر شد
  • بلانکو: خوشحالم به تیمم کمک کردم
  • اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم
  • عبور از دیوار چین: ستاره چینی برابر نوشاد زانو زد
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی