Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان‌های حامی حقوق کودکان در انگلیس از رشد ۱۶ درصدی سوءاستفاده جنسی از کودکان انگلیسی خبر می‌دهند.   شمار قربانیان سوءاستفاده جنسی در انگلیس طی یک سال گذشته ۱۶ درصد افزایش یافته است. کارشناسان دلیل اصلی این افزایش را جست‎وجوی آنلاین قربانیان توسط افراد سوءاستفاده کننده می‌دانند.

رئیس موسسه خیریه «چایلد لاین» انگلیس با اشاره به نقش افزایش آگاهی کودکان در گزارش آزار‌های جنسی، تاکید کرد این تنها عامل افزایش دهنده آمار‌های مربوط نیست، بلکه سوءاستفاده در فضای آنلاین نیز افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس گزارش مربوط به سوء استفاده جنسی از کودکان، بیش از یک سوم معادل ۳۸ درصد کودکان قربانی اعلام کردند به صورت آنلاین و عمدتا در رسانه‌های اجتماعی یا بازی‌های ویدئویی هدف قرار گرفتند.

برخی از این قربانیان برای مقابله با مسائل روحی ناشی از این سوءاستفاده‎ها، به خود آسیب می‌زنند یا به الکل و مواد مخدر روی می‌آورند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سواستفاده جنسی از کودکان انگلیس شبکه های مجازی فضای آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

خدایاری گفت: این تسهیلات سال گذشته از طریق ۴ دستگاه اجرایی برای ۱۷۶ طرح با اشتغال ۳۱۹ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: سهم شهرستان مراغه از تسهیلات سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان بود که ۵ درصد بیشتر از سهم مصوب تسهیلات پرداخت شده است.

به گفته رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، تسهیلات مشاغل خانگی در راستای توسعه کسب و کار‌های کوچک، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی با سود ۴ درصد پرداخت شده است.

جواد خدایاری افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از طریق، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صمت واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هراشتغال پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال