Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی جانملکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص شکست تیم ملی ایران برابر عراق در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: متأسفانه نتوانستیم پس از شکستی که برابر بحرین داشتیم، مقابل عراق به پیروزی برسیم و شرایطمان را بهبود ببخشیم.

وی ادامه داد: در ثانیه‌های پایانی بازی به دلیل بی‌تجربگی و جوان بودن یکی از مدافعان، گل بدی را دریافت کردیم و چون دیگر جای جبران باقی نمانده بود، شکست را پذیرا شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع پیشین تیم فوتبال سایپا افزود: باید بپذیریم تیم ملی ما هنوز نتوانسته به هماهنگی لازم دست پیدا کند. در خط دفاع و حمله، عملکرد قابل قبولی نداشتیم و نتوانستیم به آنچه که می‌خواستیم، دست پیدا کنیم.

جانملکی تصریح کرد: در سال‌های گذشته همیشه برابر عراق نتایج خوبی نگرفتیم و نتوانستیم این تیم را شکست دهیم؛ حتی در زمانی که کی‌روش هم سرمربی تیم ملی ایران بود، باز هم مقابل عراق برنده نبودیم اما امیدوارم این دو شکست، درس عبرت و تجربه برای ما شود که در دیدارهای دور برگشت، عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نباید ناامید شویم چرا که هنوز چهار بازی تا پایان دور برگشت باقی مانده است، گفت: به طور حتم تیم کامبوج و هنگ‌کنگ را به راحتی شکست خواهیم داد اما باید در برابر بحرین و عراق، یک بازی منطقی را ارائه دهیم.

مدافع پیشین تیم فوتبال سایپا بیان کرد: یکی از پوئن‌هایی که در بازی‌های برگشت به نفع ایران خواهد بود، دو بازی برابر بحرین و عراق است که در تهران برگزار خواهد شد و ما می‌توانیم از این امتیاز میزبانی به بهترین نحو استفاده کنیم، مطمئناً تماشاگران و هواداران فوتبال ایران، تیم ملی را تنها نخواهند گذاشت که این مسئله می‌تواند کمک مفیدی به ویلموتس و بازیکنانش باشد.

جانملکی با بیان اینکه اتفاقاتی که در روزهای قبل از دیدار برابر عراق و برگزاری اردو برای سرمربی تیم ملی رخ داد، در این بازی بی‌تأثیر نبود، افزود: در بازی روز گذشته، تیم ما ناهماهنگ بود ولی نباید امیدمان را از دست بدهیم بلکه باید به سرعت خود را برای دور برگشت آماده کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عراق این روزها برای ما یک گربه‌ سیاه شده و نمی‌دانم چرا بازیکنان ما مقابل تیم ملی عراق، دچار استرس شدند و نتوانستند بازی همیشگی خود را ارائه دهند اما این تابو باید شکسته شود و تیم ملی کشورمان در دور برگشت و با حمایت هواداران، باید عراق را شکست دهد.

کد خبر 4772741

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران عراق تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال مارک ویلموتس کشتی فرنگی گابریل کالدرون تیم فوتبال امید ایران لیگ کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم

کاپیتان لیورپول از شکست برابر اورتون بسیار ناراحت بود و به انتقاد از عملکرد همبازیانش پرداخت.

به گزارش ایسنا، لیورپول در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک شکست تلخ و ناامیدکننده را به دست آورد. قرمز پوشان آنفیلد در داربی مرسی‌ساید با دو گل برابر اورتون شکست خوردند تا از کورس قهرمانی عقب بمانند.

به نوشته اسکای اسپورت، ویرژیل فان‌دایک بعد از بازی گفت: از بسیاری جهات احساس ناکامی و ناامیدی داریم. باید به خودمان در آینه نگاه کنیم. این نمایش ناامیدکننده است. شاید بسیاری فکر کنند که همه تلاش خود را کرده‌اند اما این تیم باید به خود نگاه کند.

او ادامه داد: آیا به دنبال قهرمانی در لیگ جزیره‌اید؟ با این نمایش به هیچ وجه نمی‌توان قهرمان شد. اگر چنین شانس‌هایی به حریف بدهید و از فرصت‌های خود استفاده نکنید بدون شک شانس قهرمانی ندارید. بازی سختی بود و باید برای پیروزی در آن بسیار بهتر از این ظاهر می‌شدیم. باید برابر تیم‌هایی که برای سقوط‌نکردن می‌جنگند بسیار بهتر از این ظاهر شد. نیاز به تمرکز بیشتری داریم.

فان‌دایک در پایان گفت: در پایان باید بگویم که اصلا خوب بازی نکردیم. قبول این شکست سخت است. چنین بازی‌هایی همیشه مثل جنگ‌اند. به نظرم در بازی امشب خوب نبودیم و باید برای دیدار شنبه خودمان را آماده کنیم. اگر مثل دیدار امشب برابر اورتون بازی کنیم هیچ شانسی برای قهرمانی نداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!