Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، از اهدای بیش از 3000 جلد کتاب در اولین روز از هفته کتاب در استان خبر داد.

«عمران خودآموز» ، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای ترویج، توسعه و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه و اقشار مختلف و نیز جلب توجه نمازگزاران به مقوله‌ی کتاب و کتاب خوانی، با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان و موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام، بیش از ۳۰۰۰جلد کتاب موجود در "کتابسرا"ی این اداره کل در میان نمازگزاران توزیع و اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی و موسسه ی فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام، گفت: باید تلاش کرد تا کتاب در میان اقشار مختلف جامعه به عنوان یک رفتار بزرگ فرهنگی نهادینه و کتاب خوانی بخشی از دغدغه های مردم شود.

دبیر ستادبیست و هفتمین دوره ی هفته ی کتاب در استان ایلام گفت: تجلیل از ناشران، مولفان و تلاشگران این عرصه، رونمایی از تازه های نشر، دیدار با اهالی قلم و نشر، آیین تجلیل از موسس فقید نخستین مرکز فرهنگی در ایلام، برگزاری نشست‌های تخصصی نقد و بررسی کتاب، نواختن زنگ کتاب در یکی از مدارس، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه ایلام، تجلیل از برگزیدگان سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان و اهدای کتاب در مدارس از جمله برنامه‌های این هفته خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان

تاک معاون اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سیزده هزار دانش اموز در رقابتی با موضوع نوجوان سالم ثبت نام کردند که ۲۲ هزار اثر در جشنواره پذیرفته شد و در نهایت امروز ۲۵۴ برگزیده تقدیر میشوند که تابستان امسال هم برگزیدگان کشوری معین میشوند.

وی افزود: سال قبل دانش آموزان کرمان ۱۱ رتبه کشوری کسب کردند و امسال نیز در ۹ رشته مثل نقاشی فیلم موشن‌گرافی ایده پردازی هوش مصنوعی کتاب مقاله داستانک رقابت امکانپذیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • ۱۲ طلبه و ۴ مداح که اعضاء بدن‌شان اهداء شد/ انتشار شماره جدید «خیمه»
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد/ اولین کتاب تخصصی انتظارات تورمی در ایران
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام