Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@13:47:31 GMT

مبارزه با فساد اولویت همه دستگاه‌ها باشد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۷۶۰۳

مبارزه با فساد اولویت همه دستگاه‌ها باشد

رویداد۲۴ سید ابوالفضل موسوی با اشاره به سفر رئیس جمهور به یزد، بیان کرد: سفر‌های استانی در توسعه و رفع مشکلات استان‌ها موثر است و در کل سفر رئیس جمهور به یزد دستاورد‌های خوبی داشت. سفر مقامات به خصوص عناصر سیاسی و اجرایی به استان‌ها بعضا با حاشیه‌هایی همراه است به خصوص زمانی که به انتخابات نزدیک می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه با اشاره به حواشی ایجاد شده در سفر رئیس جمهور به یزد، بیان کرد: این مسائل چاشنی انتخابات است و هرچه جلوتر می‌رویم این حرف‌ها بیشتر نیز می‌شود. در سفر رئیس جمهور نیز این اتفاق افتاد. بیشتر بخوانید: رئیس‌جمهور با صراحت مفاسد را اعلام کند/ ساختار شفافی برای مبارزه با فساد نداریم تنها راه مبارزه اصولی با فساد، تحقق اقتصاد هوشمند است نماینده یزد در مجلس در ادامه با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور در یزد برای مقابله با فساد‌های میلیارد دلاری، بیان کرد: در خصوص مبارزه با فساد روسای هر سه قوه به میدان آمده و تلاش خود را به کار گرفته اند. رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و رئیس قوه مقننه هرکدام به شیوه‌ای این مسئله را با جدیت دنبال می‌کنند. از آنجایی که آقای روحانی و رئیسی با یکدیگر رقابت انتخاباتی نیز داشته اند ممکن است در این راه مسائل سیاسی نیز به میان آید، اما آنچه که مهم است مبارزه با فساد آن هم به طور شفاف است.

این عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: مبارزه با فساد باید در تمام دستگاه‌ها در اولویت باشد و فرقی نمی‌کند که در کدام قوه رخ داده است. هرجایی که فساد وجود دارد باید با آن برخورد کرد و هرچه شفافیت بیشتر باشد، بهتر است. منبع: ایسنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 نماینده یزد مبارزه با فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ سلامت حجاج در حج تمتع اولویت هلال‌احمر است

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در همایش کادر بهداشتی درمانی حج ۱۴۰۳ به میزبانی مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: هلال احمر مسئولیت حفظ سلامت زائران حج را بر عهده دارد. معاینات زائران حج امسال به خوبی انجام شد و امسال سخت گیری بیشتری برای بررسی استطاعت جسمانی زائران انجام شد.

وی با بیان اینکه در مرکز پزشکی حج در تلاش هستیم تا هر چه سریع‌تر وضعیت سلامت زائران پایش شود تا حجاج بتوانند اعمال خود را به خوبی انجام دهند، افزود: هلال احمر در حوزه سلامت زائران از تمامی ظرفیت‌ها و بهترین متخصصین استفاده می‌کند.

کولیوند در قسمت دیگری از صحبت‌های خود، اثر بخشی دیپلماسی سلامت را بیش از سایر دیپلماسی‌ها دانست.

رئیس هلال احمر در ادامه از پزشکانی که مقرر است برای انجام عملیات حج به سرزمین وحی اعزام شوند خواست تا حد توان در راستای حفظ سلامت زائران حج تلاش کنند.

وی افزود: وظیفه اول پزشکان حاضر در عملیات حج حفظ سلامت زائران است. تیم پزشکی مرکز پزشکی حج و زیارت باید در عملیات حج سلامت را محور اصلی کار خود قرار دهند.

کولیوند ادامه داد: وضعیت رسیدگی به زائران پر خطر حج ۱۴۰۳ باید مد نظر قرار بگیرد و خدمات ویژه ای به آنها مخصوصاً در ایام تشریق ارائه شود.

کولیوند در پایان صحبت‌های خود با اشاره به وضعیت سخت جنگ زدگان غزه، تصریح کرد: ۲۸ هزار نوزاد در این ۷ ماه در غزه به دنیا آمده‌اند و نیازمند دریافت خدمات درمانی هستند. علاوه بر این ۶۷ هزار ۸۷۰ مادر باردار و ۱۰ هزار مصدوم در غزه حضوردارند که هیچ نوع امکانات دارویی برای آنها وجود ندارد زیرا از ورود محموله‌های بشر دوستانه به غزه جلوگیری می‌شود.

رئیس هلال احمر تاکید کرد: امروز ضرورت دارد تا کمک‌های بهداشتی و درمانی با سرعت بیشتری به غزه برسد تا از تشدید فاجعه انسانی در این منطقه جلوگیری شود.

کد خبر 6099362 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • مخبر: کاهش تلفات جاده‌ای از مهمترین اولویت‌های کشور است
  • حفظ سلامت حجاج در حج تمتع اولویت هلال‌احمر است
  • کاهش تلفات جاده‌ای و رفع نقاط حادثه‌خیز از اولویت‌ها است
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • حفاظت و حراست از اراضی ملی اولویت دستگاه‌های متولی باشد
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • تاکید رئیسی بر استفاده از مساجد در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • متخلفان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفین در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند