Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@16:17:46 GMT

کف‌سازی گذر بیدآباد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۷۶۸۷

کف‌سازی گذر بیدآباد

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان از اتمام عملیات کف‌سازی گذر رحیم‌خان تا خیابان طالقانی خبر داد و گفت: طول پروژه کف‌سازی گذر بیدآباد ۱۲۰ متر، مساحت آن ۱۲۰۰ مترمربع با ۵.۵ متر عرض و شامل دو بخش زیرسازی و روسازی است.

محمد فیض در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهارکرد: ماموریت سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان، میراث‌داری از محورهای تاریخی، حمایت از پیشینه تاریخی فرهنگی و ساماندهی و بازآفرینی انواع بافت‌های شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: حفظ هویت در محورهای تاریخی و مجاور ابنیه‌های تاریخی زمینه حضور گردشگران و ارتقاء کیفیت محلات و ماندگاری هویت فرهنگی را فراهم می‌کند، البته نتیجه مطلوب‌تر تقویت یک ساختار کالبدی پایدار در محلات هدف است.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: در این راستا یکی از اقدامات این سازمان کف‌سازی گذر بیدآباد حدفاصل خیابان رحیم‌خان تا خیابان طالقانی است.

فیض با بیان اینکه طول پروژه کف‌سازی گذر بیدآباد ۱۲۰ متر، مساحت آن یک‌هزار و ۲۰۰ مترمربع با ۵.۵ متر عرض و شامل دو بخش زیرسازی و روسازی است، افزود: زیرسازی و روسازی محورهای اصلی و پیاده‌روهای گذر بیدآباد با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به طور کامل انجام شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

فیض از اقدامات جدید برای احیای برج کبوتر حَصه خبر داد و گفت: با توجه به معماری خاص برج‌های کبوتر و تجارب مرمتی از چند نمونه مختلف از آن‌ها، مرمت و ساماندهی این برج در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: مرمت و ساماندهی برج کبوتر حصه با هدف احیای این اثر ارزشمند تاریخی انجام می‌شود که نقطه عطفی در محرومیت‌زدایی این محله نیز است.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان از اتمام بازسازی و ساماندهی برج کبوتر محله دنارت خبر داد و اظهار کرد: این برج کبوتر یکی از برج‌های کبوتر قدیمی اصفهان است که با همکاری سازمان نوسازی و بهسازی مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.

کد خبر 396622

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان کلانشهر شهروند شهر شهرهاي ايران حقوق شهروندی مشارکت شهروندان پروژه هاي عمراني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: طرح‌های بازآفرینی شهری در سه سال گذشته در مقایسه با ده سال قبل ۴۰۰ درصد رشد داشته است.

مهدی هدایت گفت: با تشکیل قرارگاه جهادی مسکن، در سه سال اخیر بیش از ۳۷ تفاهم نامه برای ساخت حدود ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در تعامل با سازمان ها، ارگان‌های دولتی و دانشگاه‌ها منعقد شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود:ساخت ۲۰۰ هزار واحد در قالب ۵۴ طرح با مشارکت بخش خصوصی و دولتی در تامین مسکن استطاعت پذیر برای اقشار کم درآمد هم برنامه ریزی شده است.

مهدی هدایت درباره اقدامات سازمان نوسازی در زمینه مسکن گفت: ساخت یا مشارکت در حوزه مسکن در سه سال گذشته در مقایسه با ده سال قبل ۵ برابرشده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود: نوسازی بافت فرسوده در سه سال گذشته با رشد متوسط ۵۰ درصدی سالیانه در حال انجام است.

مهدی هدایت همچنین با بیان این موضوع که اصلاح معابر در سه سال گذشته در مقایسه ده سال قبل دارای رشد ۱۵ برابری بوده است، افزود: رشد طرح‌های موضعی هم در سه سال گذشته در مقایسه با ۱۰ سال قبل ۵۴ برابر شده است.

دیگر خبرها

  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • "قبرستان نو" قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود
  • قبرستان نو قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • بزرگترین طرح نوسازی شالیزارهای مازندران درآمل نیمه خرداد تحویل می‌شود