Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ویرایش اطلاعات و تکمیل مراحل ثبت‌نام داوطلبان تصدی منصب قضاء ویژه مناطق محروم استان‌های جنوب شرق کشور- سال 1398 اعلام شد.

به گزارش ایسنا، معاون منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد: بدینوسیله به اطلاع داوطلبان تصدی منصب قضاء ویژه مناطق محروم استان‌های جنوب شرق کشور سال 1398 که در شهریور ماه سالجاری نسبت به ثبت نام خود اقدام نموده اند می‌رساند، حسب اعلام مرکز آموزش معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، حدود 670 نفر از داوطلبان مذکور به شرح لیست مندرج در فایل پیوست ضرورت دارد نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سامانه ثبت نام از روز شنبه مورخ 1398/08/25 لغایت دوشنبه مورخ 1398/08/27جهت ویرایش اطلاعات و تکمیل مراحل ثبت نام به نشانیdadgostari-kr.ir باز خواهد شد.

لذا ضرورت دارد، داوطلبان براساس لیست اعلامی و در مهلت تعیین شده نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام و در پایان کدرهگیری دریافت نمایند.

بدیهی است بدون داشتن کدرهگیری، دریافت کارت ورود به آزمون ، امکان پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قوه قضاييه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری میان کمیته امداد، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و حسین انواری نماینده خیر نیکوکار، به امضا رسید.

براساس این تفاهم‌نامه ۵۴ کلاس درسی در مناطق محروم پنج استان کشور شامل آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، کرمان و هرمزگان احداث و تکمیل خواهد شد.

ساخت ۱۲ کلاس درس در هنرستان مهندس علاقبندان استان آذربایجان غربی، ۶ کلاس درس در هنرستان دخترانه سردار شهید سلیمانی اصفهان، ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی امیرکبیر خوزستان ،۱۲ کلاس درس در هنرستان شهید مغفوری کرمان و ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی تخت در استان هرمزگان در قالب این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

مبلغ در نظر گرفته شده برای احداث این پروژه‌های آموزشی ۳۵۵ هزار میلیون ریال است که نیمی از این مبلغ از سوی کمیته امداد توسط فرد خیر تامین می‌شود.

کد خبر 6092486

دیگر خبرها

  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب
  • مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری
  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد