Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@12:54:31 GMT

مرگبارترین جاده‌های جهان کدامند؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۷۹۱۳

مرگبارترین جاده‌های جهان کدامند؟

مجله مهر:  درصدی زیادی از مرگ و میر در کشورهای مختلف جهان به دلیل تصادفات جاده‌ای اتفاق می‌افتد. این موضوع می تواند ناشی از زیرساختهای نامناسب جاده؛ نقاط حادثه خیز آنها، اتومبیل‌های نامناسب و رعایت نکردن در حین رانندگی مربوط باشد. در ادامه این گزارش هشت مورد از  مرگبارترین جاده های جهان را معرفی و بررسی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱. "جاده مرگ"، بولیوی
جاده یانگاس شمالی در بولیوی به عنوان خطرناک ترین جاده جهان عنوان می‌شود. اتوبوس ها و کامیون ها را به طور مرتب در حاشیه نسبتاً نامناسب جاده قرار دارند. به خصوص هنگامی که برای سبقت گرفتن از یکدیگر تلاش می‌کنند.


۲.   بزرگراه قاتل"، فیلیپین
خیابان مشترک المنافع در فیلیپین در شهر کوزون در طی این سال ها شاهد مرگ بسیاری از عابران پیاده، دوچرخه سواران در برخورد وسایل نقلیه بوده است. دلیل این تصادفات را در این خیابان فقدان مقررات و اجرای قانون توسط مقامات محلی عنوان کرده اند.

۳.بزرگراه جیمز دالتون، آلاسکا
بزرگراه جیمز دالتون در آلاسکا یکی از خطرناک ترین جاده های جهان است.  دلیل آن را حفره‌های زیاد و یخ زده جاده و همچنین بادهای پرسرعت در جاده عنوان می‌کنند.

۴. "اتوبان مرگ"، برزیل
BR-۱۱۶ دومین جاده طولانی در برزیل و یکی از خطرناک ترین جاده های جهان است. سالانه هزاران نفر به دلیل نگهداری ضعف در راهداری و خشونت راهزنان در این جاده جان خود را از دست می‌دهند.

۵. شبکه جاده‌ای هیمالیا
شبکه های جاده ای در سراسر هیمالیا به دلیل کیفیت نامناسب ساخت و ساز مشهور هستند.  جاده‌های بدون آسفالت، باریک و لغزنده اغلب سبب تصادف اتوموبیل ها و مرگ و میر مسافران میشود.

۶. جاده تونل گولیانگ، چین
جاده تونل گولیانگ از کنار کوه توسط روستائیان محلی از شهر گولیانگ حک شده است. این روستا قبل از ساخت آن عملاً از دنیای خارج جدا شده بود. به دلیل ساخت آن، ذاتاً خطرناک است.

۷.جاده تنگوک، تایوان

جاده دره تاروکو به عنوان یکی از خطرناک ترین جاده های تایوان شناخته می شود. دارای پیچ‌های کور، چرخش‌های تیز و مسیرهای باریک است و خودروها از میان صخره‌ها و کوه‌های منطقه عبور می کند.

۸.پاسوبیو، ایتالیا

این جاده بسیار خطرناک در شمال ایتالیا به دلیل داشتن مناطق دیدنی شگفت انگیز مشهور است. رانندگی با آن می تواند چالش برانگیز و البته مرگ آور باشد./

کد خبر 4773027 عارف چراغی شوی

منبع: مهر

کلیدواژه: جاده سانحه تصادف تصادفات رانندگی صفحه اول روزنامه ها دکه روزنامه مطبوعات ایران اینفوگرافیک ایالات متحده آمریکا صفحه اول روزنامه های اقتصادی فیلم سینمایی صفحه اول روزنامه های ورزشی باکس آفیس قیمت بنزین یوم الله 13 آبان شهید زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطرناک‌ترین استان‌های ایران در میزان «فرونشست»

آفتاب‌‌نیوز :

مطالعات زمین‌شناسی نشان می‌دهد، اگرچه استان خراسان‌رضوی به لحاظ بیشترین پهنه درگیر فرونشست، اول است اما بیشترین شهر‌های در معرض فرونشست، در استان اصفهان است.

ضمن آنکه باتوجه به تراکم جمعیت در شهر‌های اصفهان، این استان در این زمینه حادترین استان کشور در مساله فرونشست به حساب می‌آید.

اصفهان در دوراهی مهار فرونشست یا بروز تبعات ۴گانه این پدیده قرار دارد.

مهار فرونشست از طریق کنترل کشاورزی‌های آب‌بر و پایان دعوای استانی برسر زاینده‌رو‌د امکان‌پذیر است.

درغیر اینصورت افت ارزش ملک یکی از ۴ پیامد منفی فرونشست خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • خطرناک‌ترین استان‌های ایران در میزان «فرونشست»
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم | ثواب این مسئله بیش از ۸ سال جنگ است | افراد باندی با مامورها رفتار نامناسب می‌کنند | تشدید اقدامات در حوزه حجاب
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟
  • سریعترین قطار‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • (ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • فیلم/ وضعیت خطرناک تنفسی در سه شهر خوزستان