Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت کشاورزی آمریکا اعلام کرد دومین دوره پرداخت کمک های تجاری به کشاورزان آمریکا را هفته آینده آغاز می کند. ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، وزارت کشاورزی آمریکا اعلام کرد دومین دوره پرداخت کمک های تجاری به کشاورزان آمریکا را هفته آینده آغاز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این پرداخت ها بخش دوم یک بسته کمکی 16 میلیارد دلاری هستند که در ماه می اعلام شد تا خسارت کشاورزان از جنگ تجاری چین و آمریکا  را جبران کند. چین سال گذشته پس از اینکه دولت دونالد ترامپ بر کالاهای چینی عوارض وضع کرد، بر صادرات محصولات کشاورزی اصلی آمریکا از جمله دانه های سویا و خوک عوارض گذاشت.

 کشاورزان حالا می توانند 25 درصد کل پرداختی را که انتظار دارند دریافت کنند. آنها در دور اول بسته کمکی 2019 ، 50 درصد را دریافت کرده بودند.

 سونی پردو، وزیر کشاورزی آمریکا گفت:« این پرداخت ها در آستانه عید شکرگزاری کمکی است برای کشاورزانی که سالی سخت را به خاطر روابط تجاری ناعادلانه و بلایای طبیعی پشت سر گذاشته اند».

 اگر شرایط مناسب باشد ، دور سوم این پرداخت ها در ژانویه 2020 صورت می گیرد.

 آمریکا و چین سعی می کنند در مورد مرحله اول قرارداد تجاری مذاکره کنند و به تنش ها پایان دهند ولی زمان نهایی شدن این قرارداد مشخص نیست.

 دولت آمریکا 12 میلیارد دلار برای کمک تجاری به کشاورزان در 2018 هزینه کرد و برخی گروه های کشاورزی خواستار سومین سال جبران خسارت ها هستند. وزارت کشاورزی آمریکا ساختار محاسبه کمک های پرداخت شده به کشاورزان را تغییر داده است و به جای محصول، ایالت را در نظر می‌گیرد.

 گروهی از دموکرات های مجلس سنا طی نامه‌ای به وزارت کشاورزی آمریکا در همین هفته از این برنامه انتقاد کردند و گفتند این پرداخت ها به صورت ناعادلانه به نفع کشاورزان جنوب است تا میانه آمریکا.

صادرات خالص نفت آمریکا به 750 هزار بشکه در روز می‌رسدتوافق چین و آمریکا برای کاهش تدریجی تعرفه های تجاری

 انتهای پیام/46

R7586/P/S7,78,83,85/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر امور عشایری آبدانان گفت: در این شهرستان ۵۲۰ کیلومتر راه عشایری وجود دارد که در بارش‌های اخیر حدود ۲۵۰ کیلومتر آن آسیب دیده است.
 نوروزی افزود: یکی از راه‌هایی که به صورت جدی آسیب دیده؛ راه عشایری دال زرین در مناطق عشایری هزارانی است. 
وی اضافه کرد: این راه از رودخانه دویرج می‌گذرد که بدون پل و ابنیه فنی است و با بارش باران حجم آب رودخانه بالا می‌آید.
 نوروزی اظهار کرد: عشایر از داخل رودخانه برای خانواده و دام هایشان آذوقه می‌برند و تا مشکل پل حل نشود، ۳۵ خانوار عشایری که در آن سوی رودخانه زندگی می‌کنند در مواقع طغیان رودخانه با مشکل مواجه می‌شوند.
 نوروزی مدیر امور عشایری آبدانان تشریح کرد: برای ساخت پل به اعتبار نیاز است که باید تأمین شود.
معاون توسعه و امور زیربنایی امور عشایری استان، گفت: استان ایلام ۲۵۰۰ کیلومتر راه عشایری دارد که بیش از ۲۰۰۰خانوار از این راه‌ها استفاده می‌کنند.
اسماعیلی افزود: در بارش‌های اخیر بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر از این راه‌ها آسیب جدی دیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • طوفان ۲۰۰ هزار تن گندم این استان را از بین برد !
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی در شفت
  • آغاز کشت گسترده سیب‌زمینی در اراضی کشاورزی
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است