Web Analytics Made Easy - Statcounter

نسخه ارمنی کتاب «زیبا صدایم کن» فرهاد حسن‌زاده که با گرنت ایران منتشر شده است،‌ در هفته کتاب رونمایی خواهد شد. ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

علیرضا نوری‌زاده، معاون اداره کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌  از رونمایی نسخه ارمنی کتاب «زیبا صدایم کن» نوشته فرهاد حسن‌زاده در تهران خبر داد و گفت: «زیبا صدایم کن» نوشته فرهاد حسن‌زاده توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان منتشر شده که ناشری در ارمنستان با مبلغ مصوب  1000 یورو گرنت جمهوری اسلامی ایران این کتاب را پس از هشت ماه از اختصاص گرنت، منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ این کتاب در همایش «راه‌های ورود به بازار های جهانی نشر» که 29 آبان ماه برگزار می‌شود با حضور ناشر ارمنی و مترجم گئورک اسوطوریان رونمایی خواهد شد.

نخستین گزارش از گرنت الکترونیک: تأیید نهایی 32 پرونده از 82 درخواستتصویب گرنت 48 کتاب جدید/ تعطیلی شورای گرنت در سکوت«آوازهای روسی» به ترکی ترجمه می‌شود/ انتشارات «ینی انسان» در انتظار گرنتافت شدید استقبال ناشران خارجی از"گرنت" /ادامه‌دار بودن روند طولانی بررسی‌ها

زیبای کتاب «زیبا صدایم کن» دختر 15 ساله‌ای است که در مؤسسه‌ای زیر نظر بهزیستی زندگی می‌کند. مادر معتادش ازدواج کرده و پدرش به سبب بیماری روانی در آسایشگاه بیماران روانی بستری است. زیبا در روز تولدش به پدر کمک می‌کند تا از آسایشگاه فرار کند. پدر موتور یکی از کارکنان آسایشگاه را می‌دزد تا با هم به گردش بروند و تولد زیبا را جشن بگیرند.

انتهای پیام/

R1013198/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کتاب و ادبیات گرنت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب و ادبیات گرنت کتاب و ادبیات گرنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ کتاب شهدای شهرستان بهارستان رونمایی شد

در راستای کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران از ۵ کتاب سلام بر محمدرضا، سرو قامتان سرخ گلستان، خاطرات بابا عزیز، املای آسمانی و دلاور مردان جان‌برکف ایران‌زمین در شهرستان بهارستان رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، عبدالله نوحی عصر امروز در آیین رونمایی از کتاب شهدای شهرستان بهارستان که در راستای کنگره ملی سرداران شهید و 12 هزار شهید استان تهران به میزبانی دبستان شاهد شهید آوینی شهر صالحیه برگزار شد، گفت: باید با نگارش این‌گونه کتاب‌ها و نقل خاطرات شهدا، اجازه ندهیم مسلک و آرمان شهدا فراموش شود.

وی با اشاره به رونمایی از 5 اثر مرتبط با شهدای شهرستان بهارستان، افزود: استکبار جهانی به رهبری آمریکا و رژیم جنایت‌کار صهیونیستی، فساد را اشاعه می‌دهند و بی‌تردید، به فرموده قرآن تازیانه عذاب الهی بر آن‌ها فرود خواهد آمد.

فرماندار بهارستان با تأکید بر ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، تصریح کرد: به تعبیر امام خامنه‌ای، شهدا معامله‌ای هوشمندانه انجام دادند و به فرمایش ایشان، شهدا، شروطی همچون اخلاص، ایثار، صدق، معنویت، مجاهدت، توجه به خدا، کار برای مردم، تلاش برای عدالت و تلاش برای استقرار حاکمیت دینی را رعایت کردند.

ساخت یادمان شهدای گناباد نیازمند تامین اعتبار است

نوحی با بیان اینکه شهدا جایگاهی بسیار رفیع دارند که ما هرچه از آن بگوییم کم است، گفت: اجر نویسندگان حوزه دفاع مقدس کمتر از شهادت نیست و اگر این‌گونه کتاب‌ها نوشته نشود و خاطرات گفته نشود، شهدا و خاطرات و آرمان‌های آن‌ها فراموش می‌شوند.

به گزارش تسنیم، در مراسم رونمایی از کتاب شهدای شهرستان بهارستان از نویسندگان این آثار، تجلیل و از کتاب‌های سلام بر محمدرضا، سرو قامتان سرخ گلستان، خاطرات بابا عزیز، املای آسمانی و دلاور مردان جان‌برکف ایران‌زمین رونمایی شد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی آلبوم اسناد در یزد
  • آیین رونمایی از کتاب عکس «مشهد در روزگار انقلاب»
  • ۵ کتاب شهدای شهرستان بهارستان رونمایی شد
  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • رونمایی از کتاب «مثل ابراهیم» در رزن
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • حمایت ۳ میلیاردی بنیاد علم ایران از طرح‌های نوظهور و ۱.۵ میلیاردی از ریاضی‌دانان
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»