Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سید غریب سجادی در جلسه  تعامل و هم افزایی شورای شهر، نیروی انتظامی و شهرداری که با حضور سردار آزادی فرمانده نیروی انتظامی استان، در محل شورای شهر سنندج   برگزار شد ضمن اشاره به وضعیت مدیریت شهری اظهار داشت: بدون همکاری و همدلی نهادهای دخیل در حوزه مدیریت شهری هیچ اتفاق مثبتی به تنهایی برای شهرداری و شورای شهر نمی افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به وضعیت دست فروشان، وانت باران سیار فروشنده میوه  و ساخت و ساز غیر مجاز عنوان کرد: باید در این خصوص مدیران شهرداری و نیروی انتظامی تعارف را کنار بگذارند و به صورت شفاف انتقادها و مسایل خود را بیان کنند چرا که بر خلاف آنچه توسط شهرداری در این جلسه مطرح شد در جلسات متعدد عدم موفقیت طرح ساماندهی دست فروشان و یا افزایش ساخت و ساز غیر مجاز را عدم تمایل و همکاری بخشی از بدنه نیروی انتظامی ذکر می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به بحث دست فروشان و وانت بارهایی که خیابان‌های سطح شهر را به تصرف خود در آورده اند افزود:  ما هرگز دنبال برخورد قهری و سرکوب دست فروشان و راننده وانت‌ها نیستیم اما بحث ما این است آیا می‌توان وضع بدتر از این را برای معابر و خیابانهای اصلی شهر تصور کرد.

سجادی ضمن تاکید بر حفظ حرمت حقوق تمامی شهروندان، یادآور شد: متاسفانه بسیاری از مدیران در جلسات متعدد به جای دفاع از اشتغال پایدار شهروندان و جا انداختن این بحث که حق مردم و جوانان سنندجی بهره مندی از اشتغال پایدار و به کار گیری انها در ادارات دولتی است با پاک کردن صورت مسئلە هر وقت بحث سامان دهی دست فروشان مطرح می شود می‌گویند حق جوانان این شهر است که بتوانند دست فروشی کنند،  این در حالی است که اگر ما به دست فروشی یک جوان تحصیل کرده راضی و قانع باشیم نه تنها خدمت نیست بلکه توهین به ایشان است.

وی  با بیان مشکلات موجود در حوزه میزان اشتغال زایی در استان و شهر سنندج یکی از دلایل رشد دست فروشی را عدم موفقیت نهادها و سازمانهای دخیل در حوزه ایجاد اشتغال برشمرد و گفت: آنها رسالت اصلی خود را فراموش کرده اند و متاسفانه فکر می‌کنند چون جوانان به دست فروشی راضی هستند دیگر مشکلی در این حوزه ندارند غافل ازاینکه روی اوردن به دست فروشی برای اکثر جوانان از روی ناچاری است.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج با اشاره به  مشکلات حوزه  ساخت و ساز غیر مجاز تصریح کرد:  رسالت اصلی شهرداری باید در این حوزه پیشگیری باشد نه تخریب و برخورد قهری، امری که به کل در سیستم شهرداری به دلیل فقدان نظارت به فراموشی سپرده شده است.

 سجادی با بیان اینکه هیچ فاکتور و نظمی در نحوه چینش مدیران اجرائیات شهرداری نیست خاطرنشان کرد: همه ما باید این سوال را از شهرداری بپرسیم که چگونه  نیرویی در یک منطقه متهم به گرفتن رشوه است و بعضا با دلایل و مدارک با وی برخورد ظاهری می شود بعد از چند روز بدونه هیچ توضیحی در پست مسئول اجرائیات منطقه دیگری به کار گیری می شود؟  آیا نباید این سوال را از شهرداری پرسید ملاک تایید  صلاحیت و انتخاب این افراد چگونه است؟

 وی با اشاره به اینکه نزدیک به سه سال است شهرداری نتوانسته لباس فرم و نصب gps را برای نیروهای اجرائیات شهرداری الزامی کند تاکید کرد:  در این حوزه هیچ نظمی وجود ندارد و یقینا تا زمانی که نیروی انتظامی با شهرداری همکاری نکند نمی‌توان منتظر اتفاقات مثبت در این حوزه بود.

46

کد خبر 1321635

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان دستفروشی اشتغال سهمیه بندی بنزین بنزین تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا حسن روحانی پمپ بنزین بارش برف باران لیگ برتر نوزدهم مارک ویلموتس دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۸۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج عصر امروز در آیین آغاز به کار دومین جشنواره ملی عکاسی که در سالن شماره ۲ پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج در راستای گرامیداشت ۶ اردیبهشت ماه روز سنه ویژه برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی تدوین و اجرا می‌شود.

سرکوت نجفی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این ایام برگزاری دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج است که امروز آیین افتتاحیه این جشنواره در نخستین روز از هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته برگزار شد.

نجفی افزود: این جشنواره به صورت اردو محور در یک بخش با موضوع بنا‌های تاریخی سنندج، مستندنگاری و طبیعت و فضای گردشگری سنندج برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج بیان کرد: عکاسان مطرح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این جشنواره رزومه خود را از ۲۷ فرودین ماه تا سوم اردیبهشت ماه جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

نجفی با بیان اینکه در بازه زمانی تعیین شده در مجموع ۲۴۷ نفر از عکاسان مطرح در کل کشور رزومه خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کردند، گفت: براساس تصمیم گیری تیم داوری متشکل از ۵ داوران بومی و غیربومی مطرح کشور ۵۰ نفر از عکاسان شرکت کننده که بهترین و بالاترین رزومه را ارائه کرده بودند انتخاب و در این فستیوال یک هفته‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی، ۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان‌های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران و ... هستند که دارای رزومه ملی و بین المللی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد