Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله صمیمی دوست جمعه شب در نشست فوق العاده تنظیم بازار استان افزود: باتوجه به عدم ارتباط سوخت واحدهای تولیدی و کشاورزی با بنزین هیچ افزایش قیمتی نباید داشته باشیم.

وی بیان داشت: قیمت بنزین تغییری در روند افزایش قیمت ها و کرایه حمل و نقل ندارد چرا که سهمیه بندی کارشناسی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمیمی دوست افزود: رسانه ها باید در راستای شفاف سازی این موضوع تلاش کنند و صنوف مختلف نیز به صورت جد به این قضیه ورود پیدا کنند.

وی تصریح کرد: صنعت ومعدن، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف گشتهای بازرسی خود را در تمامی شهرستان های هشت گانه استان فعال کنند.

صمیمی دوست افزود: قیمت پایین بنزین سبب قاچاق سوخت، آلودگی هوای کلان شهرها و افزایش مصرف سوخت می شد.

وی اظهار داشت: این مسئله تصمیم نظام و سران سه قوه است و بنا به تصمیم دولت همه منابع حاصل از فروش بنزین به سمت طبقه ضعیف و متوسط جامعه هدایت می شود.

صمیمی دوست افزود: اصلاح یارانه ها در راستای حمایت از خانوارهای کم درآمد و اقشار آسیب پذیر جامعه از اهداف اجرایی شدن این طرح است.

معاون اقتصادی استانداربیان داشت: سایر حاملهای انرژی همچون جمله نفت و گاز، سی ان جی و ال پی جی هچگونه افزایش قیمتی نداشته است.

وی افزود: بنابراین نرخ کرایه حمل و نقل عمومی همچون اتوبوس، کامیون های حمل بار و نباید هیچ افزایشی داشته باشد.

صمیمی دوست اظهار داشت: افزایش قیمت هرگونه کالا نیز غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می شود.

وی تصریح کرد: منابع حاصل از این افزایش به ۱۸ میلیون خانوار که در واقع ۶۰ میلیون نفر که جامعه هدف هستند کمک خواهد شد.

کد خبر 4773039

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج کهگیلویه و بویراحمد استانداری کهگیلویه و بویراحمد بوشهر زلزله یوم الله 13 آبان ایلام شهرکرد راهپيمايي 13 آبان گرگان تئاتر کودک و نوجوان شیراز هفته وحدت خطبه های نماز جمعه سفر استانی قزوین بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیرعامل شرکت ملی توزیع فرآورده‌های نفتی کردستان می‌گوید: از ابتدای سال تا کنون ۶۳۸ مورد بازرسی از جایگاه‌های سوخت انجام شده است
نوکانی منطقی کردن مصرف سوخت، جلوگیری از قاچاق سوخت و بهینه سازی مصرف فرآورده‌های نفتی را از مزایای طرح پیشگیری از قاچاق سوخت بیان کرد.
اندازه گیری مخازن، محاسبه و اخذ عوارض بابت کلیه باک‌های همراه کامیون‌های ترانزیتی هنگام خروج از مرز و پلمپ باک کلیه کامیون‌های ترانزیتی عراقی، هنگام ورود به داخل بازارچه‌های مرزی از مباحث مورد بحث در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • کارت سوخت در بازار سیاه