Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@20:58:47 GMT

شهرک خرما در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۸۶۹۵

شهرک خرما در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

در پی برگزاری میز، جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی خرما در بوشهر بر تاسیس و راه‌اندازی شهرک خرما در استان بوشهر موافقت شد. ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، همایش و نمایشگاه بین‌المللی خرما در بوشهر پس از 4 روز  با تصویب مصوباتی در راستای حمایت از تولیدکنندگان و صادرکنندگان به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین جشنواره و نمایشگاه خرما و صنایع وابسته با حضور شش استان خرما خیز کشور و 3 استان فعال در تولیدات صنایع مرتبط با محصول خرما از تاریخ 21 تا 24 آبان در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان با مشارکت اتاق بازرگانی، جهاد کشاورزی، صنعت معدن تجارت و دیگر دستگاه‌های مرتبط و با هماهنگی و حمایت استانداری بوشهر برگزار شد.

همچنین این نمایشگاه از سوی هیئت‌هایی از کشورهای مختلف از جمله اتاق بازرگانی ازمیر ترکیه و رایزن اقتصادی بنگلادش مورد بازدید و مذاکره قرار گرفت.

در آیین اختتامیه دومین نمایشگاه خرما و صنایع وابسته معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه جشنواره خرما برای دومین سال متوالی با کیفیت مطلوبی برگزار شد و نتایج خوبی در برداشت اظهار داشت: از تصمیمات و دستاوردهای این جشنواره می‌توان به راه‌اندازی دبیرخانه دائمی برای پیگیری مصوبات و مفاد بیانیه و برگزاری برنامه‌های مختلف در طول سال و آمادگی برای جشنواره سوم نام برد.

 سعید زرین‌فربا اشاره به راه‌اندازی شهرک خرما در استان بوشهر خبر داد و  خاطرنشان کرد: به پیشنهاد آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در مراسم آغاز نمایشگاه یاد شده، راه‌اندازی شهرک خرما و صنایع وابسته در استان پیگیری و اجرایی می‌شود.

وی ضمن تشکر از همه دست‌اندرکاران به ویژه غرفه‌دارانی که از استان‌های خرماخیز و فعال در صنایع مرتبط در نمایشگاه مشارکت داشته‌اند به ارتقای کمی و کیفی کارها اشاره کرد و افزود: با توجه به راه‌اندازی دبیرخانه دائمی، امیدواریم که جشنواره سال آینده موفق تر از امسال برگزار شود.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌ها در توسعه اقتصادی کشورها پرداخت و سهم کشورهای پیشرفته در برگزاری نمایشگاه های بین المللی را قابل توجه دانست.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران: طرح جامع خرما از تولید تا صادرات تدوین شد همایش ‌بین‌المللی خرما در دانشگاه خلیج فارس بوشهر ‌آغاز شد جشنواره و نمایشگاه ملی خرما در بوشهر گشایش یافت + فیلم

زرین‌فر به جهت گیری کلان مدیریت ارشد استان به حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان پرداخت و گفت: پرداخت تسهیلات و پیگیری مشکلات مختلف کشاورزان و نیز برگزاری منظم شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و پیگیری‌های اثربخش مصوبات آن از جمله برنامه‌هایی است که انجام شده است.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان

عکاس: عباس تاجیک یار

دیگر خبرها

  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان