Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از آرامش و امنیت حاکم بعد از اعلام سهمیه بندی سوخت توسط دولت در جای جای نقاط استان خبر داد و گفت: شهروندان مراقب سوء استفاده دشمنان از سهمیه بندی بنزین باشند.

سردار غلامرضا جعفری گفت: با رصد مستمر آشکار و پنهان کلیه جایگاه های توزیع سوخت در استان از زمان اجرای طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت سوخت تا کنون هیچگونه مشکل امنیتی در این رابطه در استان گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تا این لحظه با رصد فضای عمومی با همکاری و تعامل خوب مردم و هوشیاری و آمادگی کامل ماموران انتظامی تاکنون حتی کوچکترین مورد سوء استفاده  توسط معاندین نداشته ایم و امنیت و آرامش کامل در استان ساری و جاری است.
سردار جعفری با تأکید بر نظارت مستمر بر جایگاه های سوخت، اذعان داشت: بر اساس دستور العمل های ارسالی و مصوبات جلسه قرارگاه امام علی تمهیدات لازم برای عدم وقفه در ارائه خدمت و تحویل به موقع سوخت به مردم و رانندگان اندیشیده شده است.
این مقام انتظامی استان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی از منابع انرژی بخصوص نفت و گاز فراوان برخوردار است، یادآور شد: همواره دغدغه خود مردم و مسئولان استفاده به نحو شایسته از این ذخائر و حفظ آن برای نسل های آینده است.
سردار جعفری با تأکید بر اینکه مردم مراقب سوء استفاده دشمنان از سهمیه بندی بنزین باشند، اظهار کرد: شهروندان محترم هرمزگانی هرگونه اخبار را از منابع و سایت های موثق و معتبر رصد نموده و از انتشار اخبار خلاف واقع و کذب اجتناب کنند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همت و تلاش جمعی سایر فرماندهان، مدیران و کارکنان انتظامی در سطح استان گفت: مردم فهیم، ولایی و دریادل استان همواره در راستای برقراری و حفظ نظم و امنیت یار و حامی پلیس بوده و به خوبی فرزندان و خادمان خود را در نیروی انتظامی در تولید امنیت ترافیکی، انتظامی و اجتماعی یاری می کنند که این همکاری خوب و شایسته مردمی قابل تحسین است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ شاطری با توجه به اینکه طی روز‌های اخیر شاهد کلاهبرداری از طریق کپی کارت بانکی از حساب افراد بودیم، از شهروندان خواست هنگام خرید از فروشندگان دوره گرد که معمولا در ورودی و خروجی شهر‌ها هستند مراقب اطلاعات کارت بانکی خود باشند و رمز کارت را خودشان وارد کنند.
او افزود: اگر شهروندان با چنین مواردی برخورد کردند و اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان نموده و حساب بانکی آنها را خالی کرده و یا به فروشنده‌ای شک کردند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه atm کارت بانکی خود رمز کارت خود را تغییر دهندو در صورت برداشت از حساب شان در اسرع وقت از طریق تلفن ۰۹۶۳۸۰ موضوع را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مجرم را شناسایی و پرونده آنها رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • باقری: کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • اعزام زائران حج عمره در امنیت کامل/ اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور