Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز رضا محمدعلی بیگی* :

قطع سریع ارائه خدمات به شهروندان در صورت عدم پرداخت قبوض تلفن ثابت، تلفن‌همراه، برق و گاز در موعدهای مقرر در قبوض در حالی‌که شهروندان از چگونگی محاسبات آنها آگاه نیستند و نمی‌دانند طبق چه فرمولی مصرف آنها اندازه‌گیری می‌شود! و نیز اجرایی شدن طرح سهمیه‌بندی بنزین از تاریخ ۲۴ آبان‌ماه ۱۳۹۸ این شهروند را بر آن داشت تا پرسش‌های زیر را از روسای قوای سه‌گانه کشور مطرح کند:

۱- آیا ایجاد شغل مناسب و بالطبع کسب درآمد حداقلی برای مردم ایران به منظور بهبود معیشت، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست؟

۲- آیا اصلاح روند ناعادلانه و و مغایر با شان و منزلت انسانی یک شهروند در حوزه‌های آموزش و درمان مردم، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست؟

۳- آیا اصلاح سیستم پراشکال حمل‌ونقل عمومی در کلانشهرهای کشور، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن

صورتحساب‌ها نیست؟

۴- آیا تولید و عرضه خودروهای استاندارد و ایمن در کشور و یا واردات و عرضه خودروهای استاندارد و ایمن از کشورهای توسعه‌یافته به قیمت ارزانتر از خودروهای ساخت داخل، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست؟

۵- آیا اصلاح فرآیند مدیریت پسماندهای حاصل از زندگی شهری (جمع‌آوری، انتقال، انباشت و نابودی) پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست؟

۶- آیا سر و سامان دادن به وضعیت ناگوار مسکن مردم، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست؟

۷- آیا اصلاح روند معیوب و ناعادلانه نظام مهندسی ساختمان کشور و در نتیجه افزایش ایمنی ساختمان‌های مسکونی، درمانی و آموزشی کشور، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست ؟

۸- آیا بهبود راندمان سیستم تولید، انتقال و توزیع برق و گاز در کشور، بهبود راندمان اکتشاف، استخراج و تولید نفت در میادین نفتی و نیز کاهش اتلاف آب آشامیدنی در فرآیند انتقال و توزیع، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست ؟

۹- آیا بهبود راندمان تولید بنزین و گازوئیل در پالایشگاه‌های کشور، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست؟

۱۰- آیا بهبود سرعت اینترنت برای شهروندان و نیز ارتقا امنیت شبکه‌های مرتبط با پرداخت‌های مالی در بستر اینترنت، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست؟

۱۱- آیا اجرای سیاست‌های اصولی مرتبط با پیشگیری از بروز مفاسد اقتصادی و رانت، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست؟

۱۲- آیا اصلاح یا اجرای قدرتمند سیاست‌های نظارتی بر عملکرد دستگاه‌ها و نهادهای حاکمیتی و نیز عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست؟

۱۳- آیا تدوین، اصلاح، تصویب و اجرای قدرتمند قوانین و مقررات مربوط به تقویت اشتغال، رفاه، حفاظت از محیط‌زیست، درمان، آموزش و ایمنی مردم، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست؟

۱۴- آیا شفافیت و پاسخگویی مسوولان کشور درخصوص عملکردشان به مردم، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست؟

۱۵- آیا اصلاح اقدامات اجرا شده مغایر با منافع مردم در حوزه خصوصی‌سازی در کشور، پیش‌نیاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و نیز قطع بی‌درنگ خدمات دولتی به مردم (در بخش‌های برق، تلفن و گاز) در صورت نپرداختن صورتحساب‌ها نیست؟

و اما در پایان چند توصیه:

– آقایان مسوول در کشور، شما شغل آبرومند، مناسب و پایدار برای سرپرستان خانواده‌ها و نیز جوانان جویای کار ایجاد کنید و سپس اقدام به قطع قبوض برق، گاز و تلفن مشترکین در صورت عدم پرداخت وجه قبوض در موعد مقرر بنمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

– آقایان مسوول در کشور، شما سر و سامانی به دغدغه اساسی مردم در خصوص مبلغ اجاره‌بها و نیز قیمت خرید مسکن بدهید، سپس اقدام به قطع قبوض برق، گاز و تلفن مشترکین در صورت عدم پرداخت وجه قبوض در موعد مقرر بنمایید.

– آقایان مسوول در کشور، شما خدمات درمانی و آموزشی منطبق با شان و منزلت یک مسلمان را به‌طور یکسان برای همه مردم تامین کنید، آن وقت به فکر اعمال محدودیت‌ها و قطع خدمات به مردم در صورت عدم پرداخت وجه خدمات بنمایید.

– آقایان مسوول در کشور، شما عدالت، شایسته‌سالاری و شفافیت در تمامی ارکان حکومت اسلامی را اجرایی کنید، آن وقت به فکر اعمال محدودیت‌ها و قطع خدمات به مردم در صورت عدم پرداخت وجه خدمات بنمایید.

– آقایان مسوول در کشور، شما راندمان تولید، انتقال و توزیع انرژی به مردم و نیز شاخص‌های مرتبط با ارائه خدمات حاکمیتی به مردم را بهبود ببخشید، آن‌وقت به فکر اعمال محدودیت‌ها و قطع خدمات به مردم در صورت عدم پرداخت وجه خدمات بنمایید.

– آقایان مسوول در کشور، شما به ارتقای ایمنی خودروهای تولید داخل و نیز ایمنی راه‌ها و ساختمان‌های مسکونی، درمانی و آموزشی مردم توجه کنید، آن وقت به فکر اعمال محدودیت‌ها و قطع خدمات به مردم در صورت عدم پرداخت وجه خدمات بنمایید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: افزایش قیمت بنزین سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید زمان زاده رئیس شورای عالی نظام پرستاری کشوراظهار کرد: با توجه به تکرار زیاد عدم وصول پرستاران به درخواست‌های قانونی و منطقی شان، شاهد آن هستیم که پرستاران بصورت دسته جمعی از حرفه و خدمت بالینی خود در مراکز درمانی دست می‌کشند؛ که این مورد بالاترین سطح هشدار به تخلیه مراکز درمانی از پرستاران است.

زمان زاده افزود: پرستاران جزو معدود گروه‌های سلامت اند که با توجه به ماهیت حرفه‌ای و علمی شان در صورت خلا مراکز درمانی از این نیروها؛ جایگزینی برای خدمت با کیفیت و با صلاحیت و شایسته برای مددجویان و بیماران نخواهد بود و این مساله لطمه بزرگی را بر پیکره سلامت کشور وارد خواهد آورد، مصداق این‌موضوع، افزایش استعفای پرستاران از مراکز درمانی است که بطور مستقیم سلامت مردم را نشانه گرفته است.

رئیس شورای عالی نظام پرستاری کشور گفت: امروز ضروت توجه به خواسته‌های پرستاران این بار، از مرز درخواست‌های شخصی پرستاران یا پیگیری‌های صنفی شان در سازمان نظام پرستاری و سایر نهاد‌های پرستاری عبور کرده است، در صورت ادامه این شرایط بحرانی، سلامت مردم را نشانه رفته است و برای حاکمیت و نظام‌سلامت، بالاترین سطح هشدار در ارائه حداقل‌های خدمات سلامت به عموم مردم در سطوح بیمارستان‌ها اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت: تنها راه بازگشت و ترغیب پرستاران جهت ماندگاری آنان در مراکز درمانی، فارغ از بوروکراسی‌های اداری، توجه اورژانسی به مشکلات معیشتی و قانونی پرستاران به صورت ویژه و آنطور که مورد نظر قانون و خود پرستاران در زمینه‌های مختلف مانند تعرفه گذاری خدمات پرستاری، فوق العاده خاص با بالاترین ضریب، تبدیل وضعیت و. می‌باشد.


مسئولین به صورت اختصاصی پرستاری را درنظر بگیرند

زمان زاده خاطر نشان کرد: باید مسئولین محترم در قوای سه گانه برای حفاظت از سلامت و رفاه مردم که بنیادی‌ترین هدف حاکمیتی است، پرستاری را به صورت اختصاصی در نظر بگیرند چرا که در صورت عدم تغییر نگرش‌ها نسبت به مقوله پرستاری و مراقبت، دچار بحران بزرگی در حوزه سلامت خواهیم شد و تاخیر در این موضوع عواقب جبران‌ناپذیری را به همراه خواهد داشت که مسئولان خدوم در دولت باید جوابگوی آن باشند.

رئیس شورای عالی نظام پرستاری کشور خاطرنشان کرد: امیدوارم دلسوزان نظام‌سلامت چشمان خود را شسته و با یک نگاه منطقی‌تر و معقولانه‌تر به مساله مسائل رفاهی و معیشتی پرستاران که از عوامل اصلی مهاجرت پرستاران می‌باشد، ورود نمایند، زیرا آیندگان اعمال ما را به بهترین شکل، تحلیل خواهند کرد و این آینده خیلی دور نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است