Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا غریبی صبح شنبه در نشست هماهنگی یادواره سرداران و ۲۰۰ شهید شهرستان تنگستان اطهار داشت: از دو سال مقدمات برگزاری کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر آغاز شده است.

وی افزود: پس از نخستین نشست با استاندار بوشهر به عنوان رئیس ستاد اجرایی این کنگره، هماهنگی های لازم با فرمانداران دهگانه استان انجام تا همه شهرستان ها در اجرای مناسب یادواره شهدای هر شهرستان که به عنوان پیش نیاز برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر است مشارکت مناسبی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر با اعلام این که هر ۱۰ سال یک بار کنگره شهدا در استان بوشهر برگزار خواهد شد، بیان کرد: دبیرخانه کنگره تعطیل نمی‌شود و به دنبال این هستیم که بین دو کنگره تولیدات مناسبی نیز در عرصه های مختلف جمع آوری شود.

غریبی ادامه داد: یکی از مهمترین کارکرد این کنگره خلق آثاری از شهدا در قالب تالیفات است تا به عنوان یک میراث ارزشمند برای نسل هایی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند و نسل های آینده به یادگار بماند.

وی عنوان کرد: از آنجا که یادواره شهدای تنگستان در ۱۴ آذرماه انجام می شود نیاز است که با یک فضاسازی محیطی و رسانه ای، اقشار مختلف جامعه و به خصوص جوانان در اجرای آن دخیل باشند.

کد خبر 4773269

منبع: مهر

کلیدواژه: کنگره شهدا بوشهر بوشهر زلزله یوم الله 13 آبان شهرکرد ایلام راهپيمايي 13 آبان گرگان شیراز تئاتر کودک و نوجوان هفته وحدت خطبه های نماز جمعه سفر استانی قزوین بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه به جهان مخابره می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی وحدانی فر شامگاه دوشنبه در اجلاسیه شهدای شهرستان کهگیلویه، افزود: برای این حضور حماسی مردمان بر دست تک تک آنها بوسه می زنیم و خیر مقدم می گوییم.

وحدانی فر با بیان اینکه یک حضور حماسی در اجلاسیه شهدای شهرستان رقم خورد، عنوان کرد: طریق همان طریق شهداست و از فعالین برگزاری این اجلاسیه تقدیر می کنیم.

وی با بیان اینکه این حضور از دهدشت قهرمان به همه دنیا مخابره می شود، عنوان داشت: اینجا ایران، کشور آرمان ها، ایستادگی ها و سربلندی است.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی با تکیه بر مردمان همیشه در صحنه اش رقم خورده است، اظهار کرد: مردمان ما از نسل حسین فهمیده هستند.

وحدانی فر با اشاره به قدرت نیروهای مسلح کشور، اظهار داشت: دست نشانده آمریکا در منطقه از این قدرت به حیرت آمد.

کد خبر 6092556

دیگر خبرها

  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه به جهان مخابره می شود
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد