Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@19:58:18 GMT

لیست مازاد کالدرون مشخص شد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۹۰۳۰

 با وجود نیاز مبرم پرسپولیس به جذب حداقل یکی دو بازیکن برای تقویت این تیم، اما به دلیل پر بودن لیست سرخپوشان فعلاً مسئولان این باشگاه قادر به جذب بازیکن حتی بازیکن آزاد نیستند. این مسئله باعث شده تا گابریل کالدرون  راه دیگری را درنظر بگیرد. 

اخبار ورزشی- پرسپولیس نیاز به جذب یک مهاجم تمام‌کننده و یک بازیساز دارد و در همین رابطه سرمربی آرژانتینی درنظر دارد در نیم فصل لیگ برتر لیست خروجی به مسئولان باشگاه ارائه دهد تا با باز شدن لیست، پرسپولیس بتواند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالدرون هنوز به جمع‌بندی در خصوص اینکه چه بازیکن یا بازیکنانی در لیست مازاد قرار بگیرند نرسیده اما چیزی که مشخص است این است که او برای اضافه کردن یکی دو بازیکن به لیست تیمش باید بازیکنانی را از لیست خارج کند. اعلام اسامی در این خصوص فعلا گمانه زنی است اما قرار است سرمربی آرژانتینی در صورت قطعیت در این تصمیم، لیست خود را به صورت محرمانه به مدیرعامل این باشگاه ارائه دهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس کالدرون لیست مازاد پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: به پیش‌نویس یک توافق مشخص دست یافته‌ایم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «اسامه حمدان» از رهبران ارشد حماس در این باره اظهار کرد: اسرائیل سعی کرد بر موضوع مبادله اسیران متمرکز شود و به نکاتی که ما مطرح کردیم، پاسخ نداد.

وی گفت: هیئت جنبش حماس در قاهره همه ایده‌ها را با دید باز مورد بررسی قرار داد و ما پاسخ‌های روشن و مشخصی برای دستیابی به منافع ملت خود ارائه کردیم.

حمدان در ادامه اعلام کرد: پیشرفت در مذاکرات وجود دارد و هیئت حماس برای مشورت با رهبری، قاهره را ترک می‌کند.

وی ادامه داد: ما به فرمول توافق مشخصی دست یافته‌ایم که میانجی‌ها ارائه کرده‌اند و منتظر پاسخ رهبری مقاومت به آن هستیم.

این اظهارات پس از آن بیان شد که جنبش حماس امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد مذاکرات در قاهره به پایان رسید و هیئت این جنبش با هدف مشورت با رهبران حماس، امشب عازم دوحه می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حماس : به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم
  • حماس: به پیش‌نویس یک توافق مشخص دست یافته‌ایم
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • مردم نمی‌دانند در چه حوزه‌هایی وقف کنند
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • سرانه مصرف سیب زمینی به ۴۵ کیلو رسید