Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت گفت: برگزاری جشنواره ها با هدف ایجاد اشتغال و حمایت از جوانان و زنان کارآفرین در رشت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ فاطمه شیرزاد در بازدید از روند برگزاری جشنواره کدو در رشت اظهار کرد: یقینا با تقویت برگزاری جشنواره های بومی ، محلی به اقتصاد شهر کمک می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره های بومی محلی همواره با استقبال شهروندان مواجه می شود تصریح کرد: برگزاری این جشنواره ها موجب ایجاد نشاط در جامعه شده و همواره با استقبال پُرشوری از سوی شهروندان و علاقمندان به آداب و سنن مردم رشت مواجه می شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت با تقدیر از حضور و فعالیت زنان و جوانان کارآفرین در چهارمین جشنواره کدو در رشت افزود: یقینا با استمرار و  هدایت صحیح این جشنواره ها ضمن ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، درآمد پایدار نیز برای شهر ایجاد شده و متعاقب آن شاهد افزایش حضور گردشگران در فصول مختلف سال در رشت خواهیم بود.

شیرزاد با اشاره به اینکه در رشت ظرفیت برگزاری جشنواره های این چنینی با محوریت موضوعات دیگر نیز  وجود دارد گفت: جشنواره گل های شمعدانی و آثار سنتی مختص مردمان رشت در بخش های مختلف پوشاک، موسیقی و ... نیز می تواند  در این قالب  در رشت برگزار شود و این مهم نیازمند برنامه ریزی اصولی و مداوم است.

 

 

بیشتر بخوانید: عامل اصلی ابتلا به میگرن مشخص شد طرح "توانمندسازی زنان سرپرست خانوار" در جهاد دانشگاهی زنجان کلید خورد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایجاد اشتغال جامعه زنان شورای شهر موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به نقش مهم آموزش در حفظ و توسعه صنایع دستی، گفت: آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری سازی در این حوزه است. - اخبار استانها -

مریم جلالی دهکردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قشم، اظهار داشت: صنایع دستی علاوه بر آن که می‌تواند منتقل کننده فرهنگ یک منطقه باشد، نقش مهمی نیز در اشتغال‌زایی و تولید ثروت دارد.

وی ادامه داد: لازمه اشتغال‌زایی و تولید ثروت در این حوزه آموزش در جهت بازاریابی و تجاری‌سازی است که می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح به آن دست یافت.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اهمیت حفظ و احیای صنایع دستی و آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ و صنایع دستی مناطق خود، تصریح کرد: احیای این صنایع با هدف ایجاد ثروت و معرفی هر چه بیشتر آن از جمله وظایف ما است.

جلالی دهکری ایجاد خانه‌های صنایع دستی را راهکاری در جهت تحقق این موضوع عنوان کرد و گفت: امیدواریم با کمک بخش خصوصی و ظرفیت‌های مردمی بتوانیم خانه‌های صنایع دستی را ایجاد و توسعه دهیم و آنها را محلی به منظور آموزش، نمایش و عرضه محصولات صنایع دستی تبدیل کنیم.

وی تاکید کرد: نسل جوان با پیوند نسلی می‌تواند دانشی که سینه به سینه در دل اجداد و بزرگان ما وجود دارد را به عرصه دانش، محل تحصیل و آموزش و پرورش منتقل کند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم