Web Analytics Made Easy - Statcounter

شجاع خلیل‌زاده، مدافع پرسپولیس همچنان به تیم ملی دعوت نمی‌شود، با وجود اینکه او عملکرد خوبی در سال‌های گذشته داشته و یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر بوده، همچنان نامش در لیست ایران دیده نمی‌شود. 

اخبار ورزشی- آخرین بار شجاع در دوران کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شد. البته وقتی لیست ایران برای جام جهانی برزیل اعلام شد، اثری از نام خلیل زاده نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین او از کوره در رفت و همراه خلعتبری حرف‎‌هایی به زبان آورد که باعث شد رابطه‌اش با کارلوس کی‌روش شکرآب شود.

بعد از جدایی مرد پرتغالی همه تصور می‌کردند دوران دوری شجاع از تیم ملی تمام شده و این بازیکن دوباره در لیست ایران قرار می‌گیرد. اردوی اول این اتفاق نیفتاد. اردوی دوم هم رخ نداد و حالا به نظر می‌رسد شجاع دیگر به تیم ملی دعوت نخواهد شد. نکته اینجاست که از پرسپولیس محمدحسین کنعانی‌زادگان دعوت می‌شود ولی خلیل زاده نه.

در این بین خبر رسیده وحید هاشمیان مربی تیم ملی صحبت‌هایی با مارک ویلموتس برای دعوت شجاع داشته است. قرار شده مربی بلژیکی دقیق‌تر این بازیکن را زیر نظر داشته باشد تا در صورت تأیید نهایی نام او را در لیست بگذارد. البته شجاع ظاهراً خیلی امیدوار نیست دعوت شود. حتی بعضی از مسئولان فدراسیون هم به صورت تلفنی با این بازیکن صحبت کرده و به او گفته‌اند شاید دعوت شود.

خلیل‌زاده در این مدت درباره دعوت نشدنش به تیم ملی اظهاراتی ملایم داشته است. او بار‌ها گفته به نظر سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارد و تلاش می‌کند تا شاید دعوت شود. باید دید آیا در آینده هم او با همین سیاست پیش می‌رود؟ خیلی از کارشناسان عقیده دارند شجاع باید به تیم ملی دعوت شود. خواسته هواداران پرسپولیس هم دعوت اوست. ممکن است صحبت‌های وحید هاشمیان با ویلموتس جواب دهد.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس تیم ملی پرسپولیس تیم ملی شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: گردشگرانی که روز گذشته در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر گم شده بودند، به همت گروه امدادی هلال احمر پیدا شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر مازندران؛ غلامعلی فخاری از پیدا شدن افراد گمشده در جنگل‌های خلیل‌شهر خبر داد.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران در تشریح این خبر گفت: ماجرای گم شدن چند گردشگر در جنگل‌های خلیل‌شهر در روز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش تیم امدادی از پایگاه پاسند شعبه بهشهر به محل مورد نظر اعزام و پس از یک ساعت جست و جو، موفق به پیدا کردن گردشگران شد و پس از هماهنگی لازم آنها را به محل امن انتقال داد.

نوجوان ناپدید شده در جنگل‌های رامسر هم پیدا شد

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران از پیدا شدن کوهنورد نوجوانان در منطقه قله بند رامسر نیز خبر داد و گفت: خبر گم‌شدن نوجوان مفقود شده نیز در روز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1402 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

 فخاری افزود: پس از دریافت این خبر تیم امدادی به منطقه اعزام شد و پس از دو ساعت جست‌وجو، نوجوان را پیدا کرد و به محل امن انتقال داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • شجاع: خدا به پورحمیدی عزت داد
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!