Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید امین نجات رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود گفت: نشستی با دهیاران منتخب بخش مرکزی این شهرستان برای بررسی مشکلات و موانع مدیریت پسماند در سطح روستا‌ها و مقابله با شکار غیر مجاز برگزار شد.

او با اشاره به بررسی مشکلات پسماند در روستا‌ها افزود: در این نشست کارشناسان این شهرستان به تبیین نظرات سازمان حفاظت محیط زیست در مدیریت پسماند و صید و شکار قانونی پرداختند و دهیاران نیز معضلات موجود در روستا‌ها را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود گفت: دهیاران به عنوان نمایندگان اجرایی دولت در روستا‌ها نقش تعیین کننده‌ای در اجرای صحیح قوانین دارند و همراهی با نهاد‌های نظارتی همچون سازمان حفاظت محیط زیست موجب استقرار هر چه بهتر قانون در شهرستان می‌شود.

سید امین نجات در پایان تصریح کرد: برگزاری چنین نشست‌هایی با سایر دهیاری‌ها در دستور کار اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان قرار دارد.

 

انتهای پیام / ق 

 

دهیاران در روستا‌ها نقش تعیین کننده‌ای در اجرای صحیح قوانین دارند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست پسماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان مختار بذرافشان، گفت: این مأموریت با همکاری مأمورین یگان حفاظت محیط زیست و نیروی انتظامی شهرستان میناب انجام شد.

وی افزود: در این راستا از متخلف دستگیر شده مقدار یازده کیلو گرم گوشت کل وحشی و چهار قطعه پرنده جیرفتی کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست میناب گفت: این پرونده به مراجع قضائی ارجاع شد.

کد خبر 6097865

دیگر خبرها

  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دورود