Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر از از رشد بالغ بر ۴۸ درصدی تردد مسافر در پایانه های مرزی استان در هفت ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: در هفت ماهه گذشته از سال جاری نزدیک به سه میلیون و سیصد هزار نفر از پایانه های مرزی استان تردد کردند که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل که میزان تردد بالغ بر دو میلیون و دویست هزار نفر بود رشد چشمگیر بالای ۴۸ درصدی را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیشترین تردد مسافر در سال جاری به ترتیب در پایانه های مرزی بازرگان با حدود یک میلیون و ۱۲۰ هزار تردد، پایانه مرزی تمرچین با نزدیک به ۸۵۰ هزار تردد و پایانه مرزی رازی با نزدیک به ۶۹۰ هزار تردد مسافر انجام گرفته است.

شکری اظهار داشت: در این مدت مجموع ورودی ایرانی در پایانه های مرزی استان ۷۶۳ هزار و مجموع خروجی ۷۶۱ هزار و نیز مجموع ورودی خارجی نزدیک ۹۰۰ هزار و مجموع خروجی مسافر خارجی بالغ بر ۸۷۰ هزار نفر است.

وی یادآور شد:  سیاست کاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی این است که با زیباسازی محوطه و محیط پایانه های مرزی استان  و ایمن سازی تردد شرایطی آرام و دلچسب برای تردد مسافران گرامی فراهم شود.

آذربایجان غربی با ۵ پایانه مرزی ۲۲ درصد از پایانه های مرزی کشور را به خود اختصاص داده است.

مرز زمینی بازرگان دومین مرز زمینی بزرگ کشور به شمار می رود.

کد خبر 4773302

منبع: مهر

کلیدواژه: پایانه مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر زلزله یوم الله 13 آبان شهرکرد ایلام راهپيمايي 13 آبان گرگان شیراز تئاتر کودک و نوجوان هفته وحدت خطبه های نماز جمعه قزوین سفر استانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی

 اداره کل هواشناسی استان آذربایجان شرقی با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: از عصر فردا دوشنبه تشدید سامانه بارشی موجب رگبار باران و رعد برق در همه نواحی استان و در نواحی مستعد بارش تگرگ و وزش باد نسبتا شدید خواهد شد که احتمال رخداد تندباد‌های لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

 سامانه بارشی تا بعد از ظهر سه شنبه ادامه خواهد داشت و آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب، طغیان رودخانه ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه ها، صاعقه، تگرگ، در ارتفاعات و مناطق کوهستانی، لغزندگی جاده ها، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی، مه گرفتگی و احتمال خسارت در اثر وزش باد وجود دارد.

اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی توصیه کرد: عدم اتراق در حریم رودخانه‌ها و مسیل ها، عدم صعود به ارتفاعات، احتیاط در تردد‌های جاده‌ای مخصوصا در جاده‌های کوهستانی، لغو سفر‌های غیرضروری و فعالیت‌های کوهنوردی، محکم کردن سازه‌های سبک، عدم پارک خودرو‌ها در کنار درختان فرسوده، توجه به توصیه‌های کارشناسان جهادکشاورزی استان، خودداری از چرای دام و عدم تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت بویژه چادر‌های مسافرتی، لایروبی کانال‌ها و آبرو‌ها و انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف مورد توجه جدی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رییس سازمان صدا و سیما وارد ایلام شد
  • افزایش ۲۴ درصدی حجم مبادلات اقتصادی از پایانه مرزی میرجاوه
  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی در فروردین ماه 
  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • نخست وزیر ارمنستان: تعلیق مذاکرات مرزی با آذربایجان، منجر به جنگ می‌شود
  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی