Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌رغم آنکه پنج‌شنبه هفته گذشته با میانجی‌گری مصر میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین آتش‌بس برقرار شد، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چندین پایگاه مقاومت در شمال و غرب نوار غزه را هدف گرفتند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز (شنبه) با هشت موشک پایگاه‌های مقاومت و نیز پایگاه‌های پلیس در نوار غزه (وابسته به حماس) را هدف گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، جنگنده‌های صهیونیستی به پایگاه «عسقلان» در غرب «بیت‌لاهیا» در شمال نوار غزه، پایگاه «حطین» در بیت‌لاهیا به علاوه پایگاه‌های دریایی در «سودانیه» واقع در غرب غزه حمله کردند.

در ادامه این گزارش آمده، حملات مذکور خسارت جانی نداشت، اما خسارت‌های مادی بر جای گذاشت.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد، این حملات در پاسخ به شلیک دو راکت از نوار غزه به سمت فلسطین اشغالی صورت گرفته است.

رژیم صهیونیستی بامداد جمعه مواضع گروه‌های مقاومت را در غزه هدف قرار داد.

درگیری‌ها میان نوار غزه و رژیم صهیونیستی در هفته گذشته پس از آن آغاز شد که این رژیم سه‌شنبه (۲۱ آبان ماه) با هدف ترور فرماندهان جهاد اسلامی دو حمله جداگانه به غزه و دمشق داشت، در حمله به غزه منزل «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان ارشد شاخه نظامی جهاد اسلامی به همراه همسرش به شهادت رسید. در حمله دوم به دمشق «اکرم العجوری» عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی که هدف این ترور بود آسیبی ندید، اما پسرش «معاذ» شهید شد.

شلیک ۴۰۰ موشک و راکت از غزه طی دو روز

مقاومت در پاسخ به این جنایت رژیم صهیونیستی صد‌ها راکت و موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد؛ ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، ۴۰۰ راکت و موشک به سمت فلسطین اشغالی در این دو روز شلیک شد.

سرانجام رژیم صهیونیستی به شروط مقاومت برای آتش‌بس از جمله توقف ترور سران مقاومت، توقف تیراندازی به سمت مشارکت‌کنندگان در راهپیمایی بازگشت ورفع محاصره غزه تن داد و این آتش‌بس پنجشنبه با میانجی‌گری مصر برقرار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بمباران پایگاه های مقاومت جنگنده های رژیم صهیونیستی گروه های مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان‌های المجاهدین فلسطین اعلام کرد که شهرک اشغالی سدیروت در مجاورت نوار غزه را در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه راکت‌باران کرده است.

این خبر در حالی است که رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت خود مناطقی را در شمال غرب خان‌یونس در جنوب نوار غزه بمباران کرد.

محله الزیتون در جنوب شهر غزه هم هدف حملات هوایی شدید رژیم اشغالگر قرار گرفت.

بیت لاهیا در شمال نوار غزه هم از حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی در امان نماند. این بمباران چند روز پس از آن صورت می گیرد که ارتش اشغالگر به ساکنان ۴ محله در بیت لاهیا دستور خروج داد تا زمنیه برای انجام عملیات نظامی در این منطقه فراهم شود.

رژیم صهیونیستی همچنین چند شهرک مسکونی را در منطقه المغراقه در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را با خاک یکسان کرد.

کد خبر 6089208

دیگر خبرها

  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • بمباران تجمع آوارگان فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه