Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@02:23:02 GMT

افزایش 75درصدی گردشگری درسالهای 97و98

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۹۵۶۸

افزایش 75درصدی گردشگری درسالهای 97و98

به گزارش صدای ایران ولی‌الله تیموری عصر پنجشنبه در حاشیه رونمایی از تمبر یادیود ششمین جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران در شهرستان گرمسار استان سمنان ، اظهارداشت: گردشگری داخلی در کشور با وجود شرایط تحریم‌های ظالمانه و مغرضانه علیه ایران اسلامی ٧۵ درصد افزایش داشت.
تیموری با اشاره به افزایش ۵۲ درصدی میزان گردشگران ورودی در سال ۹۷ به کشور نسبت به سال ٩۶، افزود: در هفت ماه گذشته از سال ۹۸، با احتساب حدود ۶ میلیون گردشگر داخلی، آمار گردشگر داخلی بیش از ٢٣ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون وزیر میراث فرهنگی تصریح کرد: در مجموع و با احتساب افزایش آمار گردشگری امسال و سال گذشته، گردشگری داخلی در کشور بیش از ٧۵ درصدی افزایش داشت.
تمبر یادبود جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران با حضور تیموری معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان در موزه علم و صنعت گرمسار رونمایی شد.
تیموری، به منظور حضور در ششمین جشنواره ملی اقوام و عشایر ایرانی به گرمسار در استان سمنان سفر کرد.
اقامتگاه بوم گردی کهن سرای کیهان در روستای سنرد گرمسار نیز با حضور معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افتتاح شد. 
ششمین جشنواره اقوام و عشایر ایرانی مصادف با شب ولادت حضرت محمد(ص) و به عنوان گرامیداشت هفته وحدت با حضور ۱۲ قوم ایرانی در قالب ۳۰ تیم در بخش های مختلف آیینی، عشایری و بازی های بومی و محلی در گرمسار برگزار شد. 
به نوشته ایرنا عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، کرمعلی قندالی رئیس سازمان امور عشایر ایران، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استان سمنان در ششمین دوره جشنواره ملی اقوام و عشایر ایرانی شهرستان گرمسار حضور دارند.
گرمسار غربی‌ترین شهرستان‌ استان سمنان تا مرکز استان ۱۱۰ کیلومتر و تا تهران ۹۵ کیلومتر فاصله دارد. 


  



منبع: صدای ایران

کلیدواژه: گردشگری سمنان میراث فرهنگی جشنواره صنایع دستی افزایش امار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل فردا در آخرین روز جشنواره مسابقات بومی و محلی برگزار و زیباترین شتر، زیباترین اسب، زیباترین جهاز و .. معرفی خواهند شد.

مراسم دومین روز جشنواره فردا از ساعت نه صبح آغاز و تا شش عصر ادامه خواهد داشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • (تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • رشد ۵۰ درصدی گردشگری در بخش «کَن»
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • لیلا زارع: نباید در زمینه فیلمسازی فقط به جشنواره‌های دولتی اکتفا کرد