Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@03:47:41 GMT

تقدیر مدیریت کردستان از بانکداران سبز استان

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۹۷۹۶

تقدیر مدیریت کردستان از بانکداران سبز استان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان هدف از برگزاری این طرح را ارتقای سطح بهره وری مورد تاکید مدیر عامل محترم بانک در راستای اجرای بخشنامه اداره کل سازمان و روشها بیان کرد و اظهار داشت: نظامنامه طرح انتخاب شعبه و  بانکدار سبز با هدف ارتقای سطح بهره وری در سه شاخص کاهش هزینه ها خصوصا کاهش مصرف کاغذ و حاملهای انرژی، توسعه بانکداری الکترونیک، تفکیک کاغذ از زباله شعب، در راستای حفظ محیط زیست و کاهش هزینه های بانک در اردیبهشت ماه به شعب ارسال شد که در این مرحله از سه شعب برتر و سه بانکدار سبز در این مراسم تقدیر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی جداسازی کاغذ از زباله شعب وبهینه سازی و کاهش مصرف حاملهای انرژی و کاغذ در شش ماهه نخست سال جاری در شعب و مدیریت استان را از مهمترین نتایج اجرای طرح بانکدار سبز در مدیریت کردستان ذکر نمود و گفت: با اجرای طرح بانکدار سبز توانستیم الگوی صحیح مصرف را در بین کارکنان استان نهادینه نماییم و با تداوم این طرح در آتی یقینا می توانیم ضمن حفظ محیط زیست، بسیاری از هزینه های جاری بانک را در بخشهای فوق کاهش دهیم.

سلیمی توسعه و استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک را امری لازم و ضروری در افزایش بهره وری دانست و افزود: یکی دیگر از معیارهای انتخاب شعب و بانکدار سبز در این طرح، توسعه و افزایش تعداد مشتریان مجازی و فرهنگ سازی استفاده از درگاههای الکترونیک بانک در بین مشتریان است که در این زمینه نیز توانستیم اهداف بانک را محقق نماییم.

لازم بذکر است در این مراسم از شعب حسن آباد سنندج، طالقانی سنندج و مرکزی مریوان به عنوان شعب برتر طرح بانکدار سبز و نیز از آقایان الماس سالمی، کورش غریبی و خانم ناهید ایزدی بعنوان بانکداران سبز طرح استانی بانکدار سبز در نیمه نخست سال ۹۸ تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

۴۶

کد خبر 1321687

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان سهمیه بندی بنزین بنزین تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا بارش برف باران حسن روحانی دونالد ترامپ پمپ بنزین لیگ برتر نوزدهم مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره

به گزارش همشهری آنلاین رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپولیس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپولیس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

کد خبر 849536 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند