Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به گرانی قیمت بنزین ، گفت: نرخ بلیت مترو افزایش نمی‌یابد و حتی به آن فکر هم نمی‌کنیم.

به گزارش بازارنیوز، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران درباره نرخ بلیت مترو با توجه به افزایش قیمت بنزین و احتمال افزایش مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار داشت: نرخ بلیت مترو را افزایش نمی‌دهیم این موضوع بر اساس مصوبه شورای شهر است و حتی به آن فکر هم نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورت افزایش تقاضا با حداکثر ظرفیت به مردم خدمت رسانی می کنیم و پاسخگوی آنها خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت خطوط بر اساس رصد مرکز کنترل مترو عادی است، گفت: آمار مسافران را رصد می‌کنیم و در صورتی که افزایش تقاضا باشد با حداکثر ظرفیت خدمت رسانی خواهیم کرد.

وی بیان داشت: ان‌شاءالله با افزوده شدن ۶۳۰ واگن مترو به ناوگان حمل و نقل عمومی خدمت رسانی به مسافران بیشتر افزایش خواهد یافت.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GD8 برچسب ها: بنزین ، مترو ، بلیط ، حمل و نقل

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بنزین مترو بلیط حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و نساجی به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و نساجی در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه وطنی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و نساجی سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی پرسپولیس و نساجی

قیمت بلیت این دیدار ۵۰ و ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و نساجی

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و نساجی را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 750594

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت گاز در اروپا؟!
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • قیمت جهانی موادغذایی بالا رفت
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها