Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز آمار ایران اعلام کرد: قیمت فروش یک مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی، افزایش ١٣١.٧ درصدی و قیمت فروش یک مترمربع زیربنای مسکونی افزایش ٨٠.١ درصدی در تابستان ۹۸ داشته است.

 قیمت فروش یک مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی، افزایش ١٣١.٧ درصدی و قیمت فروش یک مترمربع زیربنای مسکونی افزایش ٨٠.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

١ درصدی در تابستان ۹۸ داشته است.

در عین حال، بنگاه‌های معاملات ملکی کشور موظف هستند مشخصات کلیه‎ معاملات خرید و فروش و اجاره را در سامانه‎ اطلاعات مدیریت معاملات املاک و مستغلات کشور ثبت نمایند.

با توجه به این‌که کاهش یا افزایش حجم (تعداد) معاملات در مناطق شهر تهران باعث کاهش یا افزایش شدید متوسط (حسابی) قیمت در سطح کل شهر می‌شود، از متوسط تعدیل شده (وزنی) که در آن، وزن با استفاده از سهم واحدهای مسکونی دارای سکنه محاسبه می‌شود، استفاده شده تا بتوان با حذف اثر حجم معاملات، تغییرات واقعی قیمت را مشخص کرد.

بر این اساس، در تابستان ٩٨ نسبت به تابستان ٩٧ در شهر تهران، شاهد افزایش ١٣١.٧ درصدی قیمت فروش یک مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی، افزایش ٨٠.١ درصدی قیمت فروش یک مترمربع زیربنای مسکونی و افزایش ٣١.٢ درصدی متوسط مبلغ اجاره به‌علاوه سه‌ درصد ودیعه‎ پرداختی برای اجاره‎ یک مترمربع زیربنای مسکونی بودیم./مهر

---  

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد قیمت انواع ارز در معاملات امروز مرکز مبادله


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، هر اسکناس دلار امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با رشد ۱۲۳ تومانی نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت)، ۴۴ هزار و ۴۳۷ تومان دادوستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۱۱۴ تومان افزایش نسبت به پنجشنبه، ۴۱ هزار و ۴۹۱ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۵۱۸ تومانی به ۴۷ هزار و ۸۴۴ تومان و حواله آن با افزایش ۴۸۳ تومانی، ۴۴ هزار و ۶۷۲ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با افزایش ۳۴ تومانی قیمت، به ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان رسید و حواله درهم نیز با ۳۱ تومان رشد قیمت، ۱۱ هزار و ۲۹۸ تومان معامله شد.

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • رشد قیمت انواع ارز در معاملات امروز مرکز مبادله
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • باورنکردنی؛ اجاره این خانه‌ها در تهران به دلار است
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده/ طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده