Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@17:37:53 GMT

پایان طلسم کلمبیای کی روش با شکست ثانیه آخر پرو

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۹۹۱۴

پایان طلسم کلمبیای کی روش با شکست ثانیه آخر پرو

شاگردان کی روش در بازی فیزیکی و پرخطا مقابل پرو که شباهتی به دیدار دوستانه نداشت، سرانجام طلسم گل نزدن خود در بازی‌های ملی را بعد از ۴۱۸ دقیقه شکستند.

به گزارش تابناک ورزشی، زمانی که آلفردو مورالس مهاجم تیم رنجرز روی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه ۹۰+۳ توپ را چند سانتی متر از خط دروازه پرو گذراند، کی روش نفس راحتی کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلمبیا در این برد خامس مصدوم را در ترکیب نداشت، اما اوسپینا که از بهترین‌های تیمش بود، به همراه چهره‌های مشهور دیگری مثل کوادرادو، یری مینا، موریل و... در جمع نفرات تیم کی روش حاضر بودند. تیم پرو هم بخت‌های خوبی برای گلزنی داشت که این دو فرصت را توسط گررو بازیکن مشهورش هدر داد تا در نهایت بازی را با دست خالی ترک کند. آن‌ها روی گل مورالس به داور اعتراض داشتند، اما تصاویر نشان می‌دهد که توپ از خط دروازه عبور کرده است.

روز سه شنبه، کلمبیا در اکوادور در میامی به مصاف اکوادور می‌رود، در حالی که پرو استفاده از آخرین فیفا دی سال به دنبال رقیب است چراکه بازی این تیم با شیلی به دلیل آشوب‌های اجتماعی این کشور لغو شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آلودگی هوا کارت سوخت کلمبیا کی روش تابناک ورزشی سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آلودگی هوا کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال

آفتاب‌‌نیوز :

در هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال منچسترسیتی از ساعت ٢٠ شنبه شب در ورزشگاه خانگی خود به مصاف ولورهمپتون رفت و این تیم را با حساب ۵ بر یک شکست داد.

شاگردان پپ گواردیولا پیش از این دیدار با ٧٩ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به آرسنال در رده دوم جدول رده‌بندی قرار داشتند.

سیتیزن‌ها در نیمه نخست با هت‌تریک ارلینگ هالند مهاجم هلندی خود موفق شد با نتیجه ٣ بر صفر به برتری برسند و راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم هی چان هوآنگ موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند، اما یک دقیقه بعد از این گل ارلینگ هالند در دقیقه ۵۴ خودش و سیتی را چهار گله کرد تا در این بازی پوکر کند.

دقیقه ٨۵ جولیان آلوارز موفق شد روی پاس رودری گل پنجم شاگردان گواردیولا را به ثمر برساند تا در پایان منچسترسیتی با نتیجه ۵ بر یک ولورهمپتون را شکست دهد و ٨٢ امتیازی شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • هواداران رودا خوشحال از صعودی که سرانجام نداشت
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد