Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه از برف صبحگاهی غافلگیر نشدیم، اظهار کرد: برف در اوج ترافیک صبحگاهی آغاز شد و امکان تردد ماشین آلات شهرداری وجود نداشت و همکاران‌مان به صورت دستی و پیاده اقدام به شن‌پاشی در معابر می‌کنند.

به گزارش ایسنا، عطایی صبح امروز با حضور در یک برنامه تلویزیونی در مورد اقدامات شهرداری تهران در صبح برفی پایتخت توضیحاتی را بیان کرد و با بیان این‌که درصدد بازگشایی معابر پرتردد همچون مسیرهای بی‌ آر تی و غیره هستیم، گفت: در صدد این هستیم که مسیرهای پرترددی که شهروندان از آن بیشتر استفاده می‌کنند را بازگشایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که بارش برف در اوج ترافیک صبحگاهی آغاز شده و امکان تردد ماشین‌آلات وجود نداشت، ادامه داد: در حال حاضر اکیپ‌ها به صورت پیاده اقدام به شن‌پاشی می‌کنند.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این‌که ما از ماه‌های قبل دستورالعمل و سناریوهای مختلفی را طراحی کردیم و حتی پیمانکاران‌ برف‌روب را از پیمانکاران پسماند جدا کردیم، اظهار کرد: اما امروز شرایط ویژه بود چرا که برودت هوا به منفی نرسید و هم این‌که بارش برف در اوج ترافیک صبحگاهی بوده است.

عطایی با بیان این‌که تا پایان امروز مخازن شن در معابر اصلی و بزرگراهی مستقر می‌شوند تا شهروندان در صورت بروز مشکلات به کمک خادمان‌شان در شهرداری تهران بیایند، گفت: در حال رصد معابر هستیم تا نقاط برف‌گیر را شناسایی کنیم.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که شهرداری از برف امروز غافل شده بود، اظهار کرد: ما غافلگیر نشدیم چرا که برف در یک بخش شمالی تهران مشکلاتی را ایجاد کرده است و نیروهای خدمات شهری در آماده‌باش هستند و حتی آمادگی آن را داریم که در سطح مناطق 22‌گانه شهر را پوشش دهیم، اما دقت داشته باشید که بارش برف صبحگاهی در یک پیک زمانی که اوج ترافیک صبحگاهی بود شروع شد و امکان تردد ماشین‌آلات نبود و همکارانمان به صورت پیاده و دستی کار را پیش می‌برند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برف شهرداري تهران ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزادراه های البرز

دیگر خبرها

  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان