Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا نژاد بهرام روز شنبه در همایش بزرگداشت روز جهانی شهرسازی در تالار ایران زمین شورای شهر تهران افزود: در دور جدید فعالیت مدیریت شهری ۲ کارگروه تشکیل شد که یکی از آنها به شهرسازی اختصاص یافت و در این راستا کارگروه های شهرسازی در محلات ایجاد شد.

وی با بیان اینکه نگاه ما فقط به محلات دارای آسیب های اجتماعی نبود، گفت: حتی به محلاتی که مشکلات اجتماعی کمتری داشتند نیز با موشکافی پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این عضو شورای شهر تهران، در برخی از محلاتی هم که به ظاهر مشکلات و آسیب‌های اجتماعی وجود ندارد و در ظاهر نیازی به کنش‌گری های اجتماعی نیست نیز در باطن امکان رخ دادن مشکلاتی وجود دارد که باید برای آنها فکری کرد.

وی با ذکر مثالی عنوان کرد: در یک خیابان ۱۰ متری تهران ۲ بیمارستان وجود دارد و در یک سوی دیگر آن نیز تعداد زیادی برج های چندین طبقه ساخته شده که برای مردم آن محله مشکلاتی را ایجاد کرده بود.

نژادبهرام خاطرنشان کرد: در آن محله که به ظاهر مشکل اجتماعی نداشته ورود کردیم و تغییراتی در برخی رفت و آمدها ایجاد کرده و حتی دستور ساخت یک پارکینگ داده شد تا مشکلات محله برطرف شود.

برچسب‌ها شورایاری شورای شهر شهرداری تهران كمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران زهرا نژاد بهرام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورایاری شورای شهر شهرداری تهران كمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران شورایاری شورای شهر شهرداری تهران كمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود

احمد صادقی در دویست و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذار شده به اشخاص حقیقی و حقوقی، گفت: شهرداری موظف است این آمار را به صورت شفاف اطلاع رسانی کند. بیش از هزار و ۹۰۰ ملک در کمیته شفافیت بررسی شده که تعدادی از املاک به صورت قانونی واگذار شده و تعدادی نیز کاربری فرهنگی و اجتماعی دارد. مواردی نیز در اختیار اشخاص قرار گرفته و سیر مراحل آن طی نشده است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد نسبت به انتشار اطلاعات این املاک اقدام شود. به نظر می‌رسد افرادی نگران افشای این اطلاعات هستند و از انتشار آن جلوگیری می‌کنند. واگذاری این املاک در دوره‌های قبلی صورت گرفته و هیچگونه محرمانگی ندارند و منعی برای انتشار آن نیست.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: از معاون برنامه ریزی شهردار درخواست دارم نسبت به این موضوع اقدام کند و مراتب لازم برای انتشار اطلاعات املاک واگذار شده فراهم شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آنها بازگردانیم
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آن‌ها بازگردانیم
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان