Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@23:01:18 GMT

انصارالله به عربستان و امارات هشدار داد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۰۶۴۷

انصارالله به عربستان و امارات هشدار داد

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن هشدار داد اگر حملات متجاوزان به این کشور ادامه پیدا کند، نیروهای یمنی عمق خاک عربستان و امارات را هدف حملات خود قرار خواهند داد.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، محمد بخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، در مصاحبه با این شبکه به متجاوزان درباره عواقب ادامه حمله‌هایشان به این کشور هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: همه می‌دانند که ما جنگ را آغاز نکردیم و ما نیستیم که بر ادامه آن اصرار داریم. ما طرحی را برای آتش بس یکجانبه اعلام کردیم به این امید که کشورهای متجاوز به آن پاسخ دهند. اما تاکنون هیچ پاسخی دریافت نکرده‌ایم و حملات هوایی همچنان ادامه دارد و روز گذشته منطقه اللحیه در استان الحدیده هدف حمله قرار گرفت که به معنای نقض توافقنامه سوئد است. ما به کشورهای متجاوز توصیه می‌کنیم طرح آتش‌بس ما را به معنای از بین رفتن حق دفاع از خود برای ما ندانند و اگر این حملات ادامه پیدا کند، عمق خاک عربستان و امارات را هدف قرار خواهیم داد.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن افزود: ما فقط حملات به عمق خاک عربستان را متوقف کرده‌ایم، اما حملات ما به مزدوران و نیروهای اشغالگر مستقر در یمن ادامه دارد. این نیروها در جبهه‌های الکتاف، الملاحیط و الحرض متحمل تلفات سنگینی شدند. پیشروی میدانی ما همچنان ادامه دارد.

بخیتی در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت مذاکرات برای توقف جنگ در یمن گفت: عربستان و امارات باید به طرح پیشنهادی ما پاسخ مثبت بدهند و تجاوزگری و محاصره یمن را متوقف کنند. ما مذاکرات را تایید یا تکذیب نمی‌کنیم. ما کانال‌های تماس با عربستان یا هر یک از کشورهای متجاوز را نبسته‌ایم. ما موضع اصولی در این باره داریم و به معنای آن نیست که مذاکره را تایید یا تکذیب نمی‌کنیم.

او افزود: متجاوزان سعودی و اماراتی و نیز مزدورانشان در یمن می‌دانند که توازن قدرت به سود یمن شده است. ما نه فقط توانایی حمله به عمق خاک عربستان و امارات داریم، بلکه همچنین در نبردهای زمینی هم قدرت بیشتری پیدا کرده‌ایم. به همین علت کشورهای متجاوز و مزدوران آن‌ها باید در محاسباتشان بازنگری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انصارالله یمن عربستان سعودی امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند

به گزارش همشهری آنلاین، وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای در بیست و یکمین اجلاس خود در آستانه پایتخت قزاقستان ضمن اعلام استقبال از حضور وزیر دفاع کشورمان به عنوان عضو اصلی این سازمان، به صورت یکپارچه و اجماعی حملات تروریستی اخیر در روسیه‌، سوریه، پاکستان و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را در بیانیه پایانی محکوم و با خانواده قربانیان این حملات تروریستی ابراز همدردی کردند.

وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای همچنین نسبت به رشد تروریسم بین المللی و تهدیدات جدید آن اعلام نگرانی کردند و بر تقویت روابط دفاعی کشورهای عضو شانگهای تاکید کردند.

کد خبر 847247 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه سازمان شانگهای

دیگر خبرها

  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • پشت پرده حملات تروریستی در ایران و روسیه
  • سومین پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا هدف ارتش یمن قرار گرفت
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد
  • الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است
  • الحوثی: جنایات اسرائیل در غزه بی‌سابقه است