Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ولز علاوه بر کسب برد در باکو، دغدغه محروم نشدن بازیکنانش برای بازی مقابل مجارستان را دارد.

طرفداری- با توجه به این که دنیل جیمز و گرت بیل تنها یک کارت زرد تا از دست دادن آخرین بازی ولز در مسابقات انتخابی یورو 2020 فاصله دارند، رایان گیگز شاگردانش را به آرامش دعوت کرده است.

به نقل از FFT، ولز برای راهیابی مستقیم به جام ملت‌های اروپای سال آینده، باید مقابل جمهوری آذربایجان (خارج از خانه) و مجارستان (در خانه) به برتری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود شاهد جو پر التهابی در باکو باشیم و به همین خاطر سرمربی ولز نمی‌خواهد بازیکنان ارزشمند خودش را برای بازی آخر در اختیار نداشته باشد. او در آستانه مسابقه روز شنبه در گروه E گفت:

جو آلن این بازی را به دلیل محرومیت از دست داده است. انضباط نقش مهمی در پیروزی در مسابقات ایفا می‌کند. مربی خواستار جدی بودن بازیکنان است اما نمی‌خواهد شاهد خطاهای بی مورد و دریافت کارت زردهای بیخود باشد. 

گیگز از زمان تساوی ولز-کرواسی در ماه گذشته بازی نکرده است و در این مدت با یکسری حواشی مواجه شده است. گیگز در مورد وضعیت کاپیتان تیمش افزود:

گرت بازی نکرده است که این وضعیتی ایده‌آل نیست ولی هفته گذشته تمرین خوبی با رئال مادرید داشت. این هفته تلاش کردیم تا در تمرینات به ریتم مناسب برسد. توانستیم این کار را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه انجام بدهیم. او سرحال به نظر می‌رسد و حس و حال خوبی هم دارد. فکر می‌کنم برای بازی آماده خواهد بود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی شامگاه جمعه در جلسه شورای مسکن آذربایجان شرقی که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: سرعت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان مدتی کاهش یافته بود که با دستورات وزیر شاهد سرعت گرفتن این طرح هستیم.

وی با تشریح وضعیت اجرای این طرح در استان، افزود: بر اساس برش استانی، سهمیه آذربایجان شرقی در اجرای این طرح ۲۰۸ هزار واحد و در بخش شهری تعداد ۸۹ هزار واحد بود که ۳۹ هزار واحد تعریف و ۳۷ هزار واحد قرارداد بسته شده و ۲۶ هزار واحد تحویل داده شده است.

وی با اعلام اینکه در بخش خودمالکی شهری تعداد ۴۰ هزار واحد سهمیه داریم که همگی به بانک معرفی شده ولی ۱۰ هزار واحد تا به امروز عملیاتی شده است، افزود: در خودمالکی روستایی نیز سهمیه ۴۸ هزار واحدی داشتیم که ۲۳ هزار واحد به بانک معرفی و ۱۴ هزار واحد عملیاتی شده است.

رحمتی ادامه داد: تعداد ۲۹ هزار واحد در طرح بازآفرینی شهری داریم که ۱۶ هزار واحد پروانه گرفته‌اند.

وی با بیان این‌که ۷۵۰ هکتار زمین روستایی برای این طرح به تازگی تأمین شده است، گفت: ۱۵ الی ۱۰ هزار واحد نیز در این قالب ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به تأمین زمین ۵۰۰ هکتاری در روستای شاداباد تبریز، افزود: در مجموع نزدیک به یکهزار و ۱۰۰ هکتار زمین برای واحدهای نهصت ملی مسکن تأمین می‌شود که در این صورت در ۲ سال پیش رو شاهد رشد اجرای این طرح در استان خواهیم بود.

کد خبر 6089367

دیگر خبرها

  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم