Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: برای فردا، جلسه غیرعلنی درخواست کردیم و همچنین نشست مشترک با رئیس جمهور تا با کارشناسی بیشتر، التهاب ناشی از افزایش قیمت بنزین مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی امروز (25 آبان) در شورای اداری شهرستان کرمان گفت: با اجرای پروژه فاضلاب استان کرمان، باید برآورد کنیم تا بخشی از آب تصفیه چاه های کشاورزی به جای واحدهای صنعتی به روستاها منتقل شود لذا درخواست و پیشنهاد داریم گزارشی مبنی بر میزان منابع مورد نیاز آب شهر کرمان ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: مدیران نباید در بازه زمانی که جذب اعتبار می شود کوتاهی کنند و اگر جایی یک ریال بودجه برگشت خورد قابل تحمل نیست.

 

 

وی در بحث گران شدن و افزایش قیمت بنزین گفت: مصوب مجلس بود که بنزین با قیمت مناسب برای جلوگیری از قاچاق سوخت و مصرف بی رویه ارائه شود لذا در این قانون منابع حاصل از اجرای یارانه نقدی و غیر نقدی و حمایت از تولید است.

 

 

پور ابراهیمی در ادامه بیان داشت: بندهایی در قانون تعیین شده که اختیاراتی به دولت داده شود لذا عدد و رقمی که در بودجه بود حدود 36 هزار میلیارد تومان است و 105 میلیون لیتر برآورد مصرف روزانه است که افزایش قیمت ها این قیمت امروز دولت نیست لذا شرایط تعیین شده که به نظر نمایندگان گذاشتند که افزایش به چه شکل باشد.

 

 

وی افزود: در مجلس افزایش قیمت بنزین مورد بحث شد و تنها سناریویی توافق شد این بود که وضعیت فعلی استمرار یابد زیرا جامعه کشش تورم جدید ندارد اما برای فردا، جلسه غیرعلنی درخواست کردیم و همچنین نشست مشترک با رئیس جمهور داشته باشیم تا این بحث ها کارشناسی بیشتر شود و التهاب ناشی از افزایش قیمت بنزین مدیریت شود.

 

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه فضایی که بعضاً التهاب و آشوب در جامعه می کند مطالبه مردم نیست و جریانی است که همه باید مراقبت کنیم؛ گفت: باید مراقبت جدی شود که در شهر علیه نظام جمهوری اسلامی و مبانی انقلاب سوءاستفاده نشود، هشدار می دهیم فضا نباید فضایی باشد که علیه نظام و رهبری باشد.

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد هفته وحدت اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته کتاب و کتابخوانی شبستان یزد کنفرانس وحدت اسلامی نماز جمعه فرمانداری کرمان دکتر پورابراهیمی جلسه شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی

امتداد - کنار کنترل افزایش قیمت ارز ما شاهد تامین ارز مورد نیاز کالا‌های اساسی با قیمت ۲۸۵۰۰ تومان توسط بانک مرکزی بودیم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، اقبال شاکری؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا اظهار کرد: بانک مرکزی در سال ۱۴۰۲ عملکرد خوب خوبی از خود به نمایش گذاشت که یک نمونه آن آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده کشورمان در سایه دیپلماسی فعال ارزی در کشور‌های مختلف بود.

وی افزود: اگرچه ما در سال ۱۴۰۲ افزایش قیمت ارز را داشتیم، اما این افزایش قیمت در مقایسه با سال‌های گذشته قابل توجه نبود و به بیان بهتر ما حداقل افزایش قیمت ارز را در سال ۱۴۰۲ داشتیم که ناشی از بحران های سیاسی در منطقه بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آن طور که گفتم یکی از اقدامات بانک مرکزی آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده کشورمان نزد کشور‌های مختلف بود که این اقدام باعث افزایش ذخایر ارزی کشور و در نتیجه آن تعادل هرچه بیشتر و بهتر عرضه و تقاضا در بازار بود.

شاکری تصریح کرد: کنار کنترل افزایش قیمت ارز ما شاهد تامین ارز مورد نیاز برای بخش‌های مختلف اعم از ارز مسافری، ارز دانشجویی و … و همینطور تامین ارز مورد نیاز کالا‌های اساسی با قیمت ۲۸۵۰۰ تومان توسط بانک مرکزی بودیم که تامین ارز مورد نیاز این بخش‌ها نشان دهنده بهبود وضعیت منابع ارزی و همچنین مدیریت قوی بانک مرکزی بر بازار ارز است.

وی افزود: این عملکرد مثبت بانک مرکزی در سال ۱۴۰۲ نوید دهنده آینده روشن همراه با ثبات اقتصادی بیشتر در سال جاری خواهد بود. البته نمی‌توان از بحران های سیاسی-امنیتی در منطقه چشم پوشید و ممکن است تاثیرات خود را بر بازار بگذارد که البته هیجانی و موقت خواهد بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امیدوارم در سایه این قبیل اقدامات مثبت بانک مرکزی و آمارهای مثبت متغیرهای پولی اعم از رشد نقدینگی و رشد پایه پولی و تورم، ما شاهد ثبات هرچه بیشتر اقتصادی و بازار‌های مختلف باشیم و مردم نتیجه آن را بیش از گذشته در زندگی روزمره خود حس کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • برای افزایش تعطیلات هفتگی کار کارشناسی نشده است
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است