Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@07:45:37 GMT

اجرای ۲۰۰۰ طرح بازآفرینی شهری در کشور

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۱۱۵۵

اجرای ۲۰۰۰ طرح بازآفرینی شهری در کشور

مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: این شرکت در راستای تحقق طرح ملی بازآفرینی شهری حدود ۲۰۰۰ طرح در شهرهای مختلف کشور در دست احداث و اجرا دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سید محمد پژمان، در ستاد بازآفرینی شهری کردستان، اظهار داشت: برای تحقق اهداف طرح ملی بازآفرینی شهری با توجه به ابعاد اقتصادی، فرهنگی زیر ساختی، روبنایی و کالبد شهری نشان می‌دهد یک طرح فرابخشی و بین دستگاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: کردستان در جلب مشارکت و هماهنگی بین بخشی در رتبه‌های بالای کشوری قرار دارد و برنامه‌های طرح ملی بازآفرینی شهری در این استان به صورت عالی در حال انجام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: دولت اهتمام جدی در راستای تحقق این طرح دارد و در تعریف طرح ها تمام دستگاه‌ها و نهادها به میزان وسع خود باید کمک کار شرکت ملی بازآفرینی شهری باشند.

پژمان با اشاره به اینکه میزان همدلی و همکاری که در استان‌ها بین نماینده عالی دولت و مدیریت شهری ایجاد و منجر به تحقق این طرح در سطح عالی می‌شود، افزود: باید تدبیری اندیشیده شود که مشارکت مردم را در این بین بیشتر کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: این وزارتخانه در اجرای برنامه ملی بازآفرینی شهری اهدافی مانند تولید مسکن، توسعه زیرساختی و توسعه خدمات روبنایی، موضوعات فرهنگی و اجتماعی را دنبال می‌کند.

پژمان گفت: برای توانمند کردن این مردم باید به صورت جدی با کمک دستگاه ها عمل کرد که در این راستا مهارت آموزی، کارآفرینی و فضای آموزش مهارتی در این محلات نیز تعبیه می شود تا مردم با دریافت آموزش و توانمند شدن امکان مشارکت در تولید ملی و اقتصاد ملی و سهم آفرینی در تغییر سرنوشت خود را داشته باشند.

پژمان یادآور شد: در بخش تولید مسکن در این بافت به دنبال آن هستیم متقاضیان و ساکنان بافت فرسوده و حاشیه پروانه رایگان ساخت از شهرداری دریافت کرده و از راه و شهرسازی نیز مشوق‌هایی دریافت کنند.

وی اظهار داشت: این شرکت در طرح اقدام ملی مسکن سهمی ۱۰۰ هزار واحدی دارد که تاکنون برای دریافت تسهیلات ۲۰ درصد سهمیه اعتبار در اختیار این شرکت قرار گرفته و این تعداد افراد به بانک معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: واگذاری ۷۰هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید از هفته‌های آتی زمان دقیق نام نویسی مسکن ملی در هر استان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کردستان ایران دولت مسکن وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران

مسعود رنجبریان، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان گفت: بر اساس وظایف ذاتی و مأموریتی این شرکت و در راستای درخواست شهروندان برای جلوگیری از مزاحمت‌های شغلی و سد معبر سیار از جمله وانتی‌هایی که معمولا با حضورشان باعث انسداد خیابان‌ها و معابر می‌شوند، این شرکت طرح ضربتی را طی فروردین‌ماه با مشارکت پلیس راهور در ۱۲ منطقه از تهران به اجرا درآورده است که همچنان درحال اجراست.

 وی گفت: عوامل انضباط شهری در مناطق با مشارکت پلیس راهور نسبت به پاکسازی معابر و رفع سد معبر سیار که اقدام به پوشش پلاک خودرو یا پارک ممنوع، پارک کردن دوبله و سوبله و یا عدم مقررات حمل بار کرده و برای شهروندان و تردد ایشان مزاحمت ایجاده کرده‌اند، تلاش کرده و جرایمی که پلیس راهور برای ایشان در نظر می‌گیرد باعث نظم و انضباط بیشتری در سطح شهر خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان با اشاره به تعداد روز‌های تعطیل در فروردین ماه اعلام کرد، پس از تعطیلات، تعداد ۲۶۲ مورد رفع سد معبر سیار با مشارکت یگان عملیات راهور تهران انجام گرفت و علاوه بر اعمال جرائم برای سد معبر کنندگان سیار، تعداد ۳ دستگاه خودرو متخلف نیز توسط پلیس به پارکینگ منتقل شده است.

 رنجبریان افزود: در این طرح ها، شرکت شهربان با استعداد ۹۹ نفر نیروی اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و با حضور ۳۱ نفر از نیرو‌های یگان عملیات راهور تهران موضوع را دنبال کرده و به اجرا می‌گذارد.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان گفت: طرح انضباط شهری مشاغل سیار در منطقه دو حد فاصل بزرگراه محمدعلی جناح و میدان خبرنگار واقع در خیابان شهید گلاب (محله طرشت)، منطقه سه حدفاصل سیدخندان و مترو قلهک (محور شریعتی)، منطقه هفت نظام‌آباد و خیابان دماوند، منطقه ۹ چهل‌وپنج متری زرند، منطقه ۱۰ خیابان امام خمینی (ره)، منطقه ۱۱ خیابان وحدت اسلامی، منطقه ۱۳ خیابان نیروی هوایی، منطقه ۱۴ خیابان شکوفه و درودیان، منطقه ۱۵ خیابان شهرزاد، منطقه ۱۶ خیابان بیست‌متری جوادیه، منطقه ۱۷ بزرگراه نواب (شیخ محمدی) و منطقه ۲۱ بلوار تهرانسر حدفاصل خیابان شاهد و شهید رجایی در حال اجراست.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه ملی بازآفرینی/ مردم مشارکت کنند
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است