Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن دهقانی‌نیا پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل که در سالن شیح صفی استانداری برگزار شد، عنوان کرد: به منظور گرامیداشت هفته بسیج بیش از ۹۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و عقیدتی در شهرستان اردبیل پیش بینی شده است.

به گفته وی این طرح‌ها در بیش از ۲۲ عنوان برنامه کاربردی در نقاط مختلف شهرستان اردبیل و نواحی و پایگاه‌های مختلف بسیج و محلات برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده بسیج ناحیه اردبیل به تشریح برنامه‌های درنظر گرفته شده همزمان با هفته بسیج در اردبیل پرداخت و افزود: برگزاری مسابقات متعدد ورزشی، نشست روشنگری و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، یادواره‌های مختلف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان، همایش‌های پیاده روی و برگزاری حلقه‌های صالحین از جمله برنامه‌های محوری درنظر گرفته شده در طول این ایام خواهد بود.

دهقانی‌نیا ادامه داد: اعزام جهادگران به اردوهای جهادی در مناطق محروم، مشاوره مهارت‌های زندگی به والدین در معرض طلاق، ترویج نماز اول وقت، برگزاری کارگروه کاهش آسیب‌های اجتماعی و محفل انس با قرآن، دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و تجمع بزرگ بسیجیان در ورزشگاه رضازاده از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده خواهد بود.

وی در ادامه با تأکید بر حفظ وحدت، همدلی و همکاری بیش از پیش مسئولان برای رفع موانع، افزود: هر گونه مسائل سلیقه‌ای که باعث برهم خوردن وحدت و همدلی گردند، باید کنار گذاشته شوند.

فرمانده بسیج ناحیه اردبیل با بیان اینکه امنیت کنونی را مدیون خون شهدا هستیم، تصریح کرد: عزت، افتخار و آزادگی کنونی ملت ایران در سایه مقاومت ایثارگرایانه رقم خورده و حفظ چنین روحیه‌ای تداوم شکست دشمنان را در پی خواهد داشت.

کد خبر 4773475

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته بسیج بسیج اردبیل بوشهر زلزله یوم الله 13 آبان شهرکرد ایلام گرگان راهپيمايي 13 آبان شیراز تئاتر کودک و نوجوان هفته وحدت قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی

  غلامرضا ملایی اظهار کرد: بسیج سازندگی همواره برای رفع مشکلات مردم در زمینه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، مسکن، فرهنگی و در همه بحران‌ها و شرایط در کنار مردم است.

وی ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و نیز هفته بزرگداشت بسیج سازندگی افزود: اهم برنامه‌های این هفته در دو سطح استانی و شهرستانی، برنامه‌ریزی شده است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان، گفت: دیدار با امام جمعه، اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی و همچنین غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای جهادگر، حضور جهادگران و بسیجیان در نماز جمعه و همچنین برپایی میز خدمت از ویژه برنامه‌های استانی در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت امسال بود.

وی ادامه داد: ۱۵ اردیبهشت نیز به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در سطح استان موکب عزاداری نیز برپا می‌شود.

ملایی از سایر اقدامات این هفته به اهدای فرش سجاده‌ای به مساجد مناطق محروم منطقه سیستان در ۱۵ اردیبهشت ماه اشاره و خاطرنشان کرد: توزیع پانزده هزار بسته معیشتی و تهیه و توزیع ۲۰ سری اقلام و اثاث به منزل محرومان در ۱۶ اردیبهشت در سطح استانی انجام می‌شود.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، عیادت از بیماران خاص در ۱۶ اردیبهشت ماه را یکی از برنامه‌های ویژه شهرستان زاهدان اعلام کرد و افزود: اجرای طرح «هر گروه جهادی، یک خدمت بی‌منت» و اهدای خون توسط جهادگران در ۱۷ اردیبهشت گامی دیگر در راستای خدمت‌رسانی به هم نوعان در استان است.

وی ادامه داد: افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی، اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان، برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین افتتاح ۱۵ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردمیار در سطح استانی و نیز برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان زاهدان در ۱۸ اردیبهشت برنامه‌ریزی شده است.

ملایی از سایر فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی در ۱۹ اردیبهشت در سطح استانی به افتتاح ۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی شامل ۱۰۰ باب احداث و مرمت مسکن محرومان، ۳۰ مورد گازکشی منازل، ۱۲۰ مورد احداث چشمه سرویس بهداشتی اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه توانمندسازی جهادگران، تجلیل از جهادگران برتر در ۲۰ اردیبهشت از برنامه‌های مهم و پایانی این هفته است که در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی