Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@09:04:21 GMT

همایش «ماه مهربونی» در آران و بیدگل برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۲۲۹۴

همایش «ماه مهربونی» در آران و بیدگل برگزار می شود

مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل از برگزاری همایش «ماه مهربانی» با هدف تجلیل از عوامل برگزاری آیین ها و همایش های مذهبی محرم و صفر این شهرستان خبر داد.

«حسن نبوی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام ولادت رسول و پیام آور رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) و بنیان گذار مذهب تشیّع امام جعفر صادق(ع) همایش «ماه مهربانی» در این شهرستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل افزود: این همایش با هدف تجلیل از عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزاری آیین ها و همایش های مذهبی در ایام سوگواری محرم و صفر، یک شنبه ۲۶ آبان ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در تالار قرص ماه آران و بیدگل برگزار می شود.

 

نبوی زاده خاطر نشان کرد: تلاوت قرآن توسط استاد «مهدی علم خواه»، اجرای تواشیح و هم خوانی مکتب العباس قم، اجرای گروه سرود انصارالحجت قم، سخنرانی امام جمعه آران و بیدگل، اجرای برنامه توسط خواننده نوجوان «مهزیار رزاقی» و دکلمه خوانی «علی اصغر صفازاده» از برنامه های این همایش است.

 

وی افزود: این برنامه از سوی دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل و مدیریت تالار قرص ماه آران و بیدگل برگزار می شود./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد مسجد مسجد نماز جمعه خطبه های نماز جمعه شیراز هفته وحدت کنفرانس وحدت اسلامی جشن میلاد رسول اکرم ص شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان

همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسمات عزاداری در سراسر استان گیلان توسط هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی برگزار می شود.‌

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین گیلان در سراسر این استان همگام با حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری  خواهند پرداختند و ارادت خود را به خاندان اهل‌ بیت (ع) ابراز خواهند داشت.

مراسم عزاداری خیابانی و دسته سینه‌زنی امروز از مقابل مساجد برخی شهرستان‌های برگزار می شود.

همچنین  امروز ساعت ۱۷ در میدان شهدای ذهاب رشت تجمع عزاداری برپا خواهدشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • حمایت دبیرخانه "سوگواره ملی تعزیه ده زیار کرمان" از اجرای طرح نور
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • تکیه خاتون‌آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه‌گرد