Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@20:46:14 GMT

رئیس جدید باشگاه بایرن مونیخ انتخاب شد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۲۵۶۱

رئیس جدید باشگاه بایرن مونیخ انتخاب شد+عکس

باشگاه بایرن مونیخ از امروز شنبه رئیسی جدید خواهد داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، اولی هونس پس از ۴۰ سال حضور در کادر مدیریتی باشگاه بایرن مونیخ سرانجام به آخر راه رسید و بازنشست شد. در گردهمایی سالانه باشگاه، هونس در یک مراسم احساسی آخرین سخنرانی اش به عنوان رئیس باشگاه را انجام داد و بر اساس رای گیری انجام شده، هربرت هاینر به عنوان جانشین او انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاینر ۶۵ ساله که چند سالی است در هیات مدیره بایرن مونیخ حضور دارد از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۴ مدیر عامل کمپانی آدیداس بود و از آن زمان در کادر مدیریتی بایرن مونیخ حضور داشته است. هاینر از ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۱ هم بیشتر در پست‌های مدیریت فروش و بازایابی آدیداس مسئولیت داشته است.

هاینر پس از انتخابش به عنوان رئیس جدید باشگاه بایرن مونیخ گفت: بسیار خوشحالم که جانشین شما (اولی هونس) خواهم بود و دریافت پست ریاست باشگاه برای من افتخار بسیار بزرگی است. بایرن مونیخ بهترین باشگاه جهان است. من این باشگاه را دوست دارم و برای تمامی کارمندان آن نهایت احترام را قائلم.
به شما قول می‌دهم رئیسی برای تمام باشگاه باشم. باشگاه امکانات نامحدودی دارد. من ۳۰سال تجربه کار در آدیداس را به همراه دارم، یک شبکه بزرگ از تجارت و ورزش و اکنون در سومین پستم، ریاست باشگاه بایرن مونیخ را تجربه می‌کنم و برای آن شور و اشتیاق فراوانی دارم.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آلودگی هوا کارت سوخت بایرن مونیخ هاینر تابناک ورزشی رییس جدید سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آلودگی هوا کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد

اسطوره باواریایی‌ها، این باشگاه را به جذب فوق ستاره‌های بیشتر، تشویق کرده است. 

بایرن مونیخ در حال حاضر هری کین را در اختیار دارد، اما اولیور کان می‌گوید آن‌ها باید به فکر معاملات آینده در ارتباط با ارلینگ هالند و کیلیان ام باپه باشند.

طرفداری | به گزارش بیلد، غول‌های بوندس لیگا در تابستان ۲۰۲۳ با به خدمت گرفتن هری کین، مهاجم پرآوازه انگلیسی از تاتنهام، رکورد نقل و انتقالات خود را شکستند. این معامله با توجه به ثبت ۴۴ گل توسط این مهاجم ۳۰ ساله در اولین فصل حضورش در بایرن، باارزش تلقی می‌شود، اما برنامه‌ریزی بلندمدت نیز ضروری است. با وجود امضای قرارداد تا سال ۲۰۲۷، سوالاتی در مورد این‌که کین تا چه مدت در آلیانس آرنا حضور خواهد داشت، مطرح شده است. در واقع وقتی روزی فرا برسد که او بخواهد جدا شود، آن‌ها به یک گلزن ثابت شده دیگر نیاز خواهند داشت.

کان، که در بایرن مونیخ به عنوان دروازه‌بان و مدیرعامل فعالیت کرده است، در مصاحبه با اشپورت بیلد در مورد جاه‌طلبی‌ای که باید در پنجره‌های نقل و انتقالات آینده نشان داده شود، صحبت کرد:

بایرن مونیخ توانست هری کین را به خدمت بگیرد و همچنین باید در مورد ارلینگ هالند فکر کند. بایرن همچنین می‌تواند به کیلیان ام باپه فکر کند. این تفکر مهم است زیرا باشگاه به این جایگاه رسیده است. البته همه چیز فقط در مورد بازیکنانی مثل آن‌ها نیست، اما اگر می‌خواهید در صدر باقی بمانید، به این فوق ستاره‌ها در کنار بازیکنان با ویژگی‌های دیگر و بازیکنان جوانی که می‌توانند از تیم جوانان جذب شوند، نیاز دارید. ترکیب کردن این بازیکنان حیاتی است.

کان در ادامه در مورد تأثیری که مهاجم شماره ۹ فعلی باشگاه داشته است، افزود:

هری کین مطمئناً می‌تواند چند سال دیگر در این سطح بازی کند. تعجب‌آور نبود که او چنین شروع خوبی داشت. او یک بازیکن باتجربه در بالاترین سطح است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • رانگنیک: اظهارات اولی هونس تاثیری روی من در ردکردن پیشنهاد بایرن مونیخ نداشت
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ