Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@19:28:18 GMT

چالش بزرگ دنیزلی در تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۲۶۵۹

چالش بزرگ دنیزلی در تراکتور

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حاج صفی ستاره ملی پوش تیم فوتبال تراکتور به دلیل مصدومیت در اردوی تیم ملی، برای بازی برابر تیم ملی عراق از لیست ویلموتس خط خورد و جای خود را به مهدی ترابی داد.  

با اعلام مصطفی دنیزلی سرمربی تیم تراکتور، احسان حاج صفی به علت مصدومیت در بازی آینده تراکتور مقابل پدیده حضور نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع را باید یک چالش بزرگ برای سرمربی ترکیه‌ای این تیم تبریزی در تقابل حساس با شهر خودرو بدانیم.  

تراکتوری‌ها در حالی احسان حاج صفی را مقابل شهر خودرو نخواهند داشت که با توجه به ۳ شکست متوالی شان در هفته‌های اخیر، برای باقی ماندن در جمع مدعیان به کسب ۳ امتیاز در این دیدار نیاز مبرم دارند. غیبت حاج صفی که بهترین بازیکن در تراکتور تا این جای فصل بوده کار را برای دنیزلی و یارانش سخت خواهد کرد و باید دید این مربی با تجربه در نبود ستاره سرنوشت ساز تیمش چه خواهد کرد؟

مصطفی دنیزلی در لیگ نوزدهم با تغییراتی که در پست و وظایف احسان حاج صفی اعمال کرده، باعث شده تا این بازیکن به بهترین شکل ممکن از توانایی‌های خود بهره ببرد.  

بیشتر بخوانید: حاج صفی به ترکیه رفت

انتهای پیام/ 

حاج صفی غایب بزرگ تراکتور برابر شهر خودرو 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه تراکتور لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟

یک رسانه یونانی از احتمال زیاد ماندن احسان حاج‌صفی در آاک آتن برای فصل بعد خبر داد.

به گزارش ایسنا، آاک آتن بعد از برد ارزشمند مقابل پاناتینایکوس باید فردا (یکشنبه) به دیدار پائوک تسالونیکی برود و در صورت پیروزی به یک‌قدمی قهرمانی می‌رسد.

سایت یونانی SDNA در گزارشی به ارزیابی نفرات صدرنشین لیگ یونان پرداخت و درباره احسان حاج‌صفی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، نیز نوشت: احسان حاج‌صفی در این فصل سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۲۶ بازی برای تیمش توانست سه پاس گل بدهد و یکی از خوب‌های آاک آتن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در سوپرلیگ یونان بود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. با این حال بندی در قراردادش وجود دارد که باعث می‌شود در صورت رضایت باشگاه برای یک سال دیگر بتواند در یونان و آاک آتن بماند. ادامه حضور یا جدایی او به آلمیدا سرمربی آاک آتن بستگی دارد که در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی بازیکن ایرانی باز کرده بود.

علاوه بر حاج‌صفی، استاوروس پلیوس نیز در پست مدافع سمت چپ توپ می‌زند و در کنار حاج‌صفی برای فصل بعد حفظ خواهد شد.

حاج‌صفی ۳۴ساله سومین فصل حضورش را در آاک آتن سپری می‌کند. او فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ و جام حذفی را با تیمش به دست بیاورد و اکنون نیز امیدوار به تکرار قهرمانی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • نقدینگی بزرگ‌ترین چالش صنعت دارو/ بانک‌ها وام نمی‌دهند
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!
  • خسارات سیل دبی/ چالش جدید ابرپروژه لاین عربستان
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی
  • تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ رسما رونمایی شد
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه خودرو پکن