Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@20:38:14 GMT

فوتبال آسیا از دست ایران یک نفس راحت کشید!

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۲۷۹۷

کی روش و ویلموتس؟ فکر می کنید مساله امروز فوتبال ایران است نه؟

اخبار ورزشی - ما با قاطعیت خدمت شما عرض می کنیم چنین نیست. مساله بسیار گسترده و قابل بحث تر است و به کوچکی قیاس مع الفارق دو مربی نیست که اساسا آنها با هم قابل مقایسه نیستند.

پس از باخت تیم ملی ایران به بحرین و سپس به عراق، فوتبال آسیا پس از چند سال نفس راحتی کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شکست مقابل ژاپن در جام ملت های آسیا را برای لحظه ای در نظر نگیریم، فوتبال آسیا در این سال ها به قامت خمیده و تکیده این فوتبال عادت نداشت.

مساله امروز فوتبال ایران همین است؛ فوتبال آسیا از دست ایران، نفس راحتی کشید. ما دیگر آن تیم همیشه برنده نیستیم. دیگر آن مربی جنجگو که تیمش را برای بدترین شرایط آماده می کرد را نداریم. دیگر صاحب آن بازیکنانی که تیم ملی را به چشم خانه پدری نگاه می کردند نیستیم.

ما امروز تیمی داریم که به عادت های قدیمی اش برگشته؛ تیمی که مقابل حریفان درجه دو فوتبال آسیا بازنده می شود. تیمی که در رنکینگ بعدی قاره کهن، احتمالا جایگاهش را از دست می دهد. تیمی که آسیایی ها دیگر از آن نمی ترسند. تیمی که تا چندی پیش، هر حریفی را در فوتبال آسیا شگفت زده می کرد، حالا در بازی با هر تیمی چقدر بد گل می خورد.

تیمی که بهانه قرار گرفتن در حالت هجومی، دفاع کردن را یادش رفته است. تیمی که متخصص درآوردن همگروهی ها از بحران است؛ تیمی که پس از زدن ۱۴ گل به کامبوج، بعضی ها خیال برشان داشت که هجومی است!

نه دیگر تیم ملی ما دیگر چشم حریفانش را در آسیا در نمی آورد...

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بحرین تیم ملی ایران جام ملت های آسیا عراق فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد

سایت فوتی رنکینگ سهمیه ایران را در مسابقات باشگاهی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ آسیا را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سایت فوتی رنکینگز امروز (جمعه) در آخرین بروز رسانی رده بندی لیگ های فوتبال آسیا سهمیه ایران را در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۶ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام این رسانه موثق در حوزه فوتبال آسیا، عربستان و ژاپن ۳ سهمیه مستقیم در فرمت جدید لیگ قهرمانان یعنی در لیگ نخبگان و یک سهمیه در لیگ پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

کره جنوبی، امارات، قطر و چین هم ۲ سهمیه مستقیم در لیگ نخبگان و یک سهمیه پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

سهمیه کشورمان بر اساس اعلام این رسانه، ۱+۲ خواهد شد یعنی یک سهمیه مستقیم به لیگ نخبگان راه می یابد و یک سهمیه به پلی آف لیگ نخبگان می رود و یک سهمیه به صورت مستقیم در لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان بازی می کند.

پیش از این گفته شد فدراسیون فوتبال ایران تصمیم گرفته، قهرمان لیگ برتر را سهمیه مستقیم لیگ نخبگان قرار دهد و تیم دوم لیگ را به پلی آف لیگ نخبگان بفرستند و قهرمان جام حذفی هم راهی لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان می شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد
  • تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری